Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Καταγγέλλουμε την επιχείρηση επιβράβευσης της φαυλότητας, η οποία στέλνει το μήνυμα σε όλους τους συναδέλφους ότι όλοι όσοι βάζουν πλάτη τόσα χρόνια και παίρνουν κανονικές άδειες χωρίς ....
αντικατάσταση, είναι απλά «κορόιδα», όταν συνάδελφος διεκδικεί δικαστικά την άδεια παλαιότερων ετών και ζητά να αποζημιωθεί με το ποσό των 10.670 ευρώ, τυγχάνει από τον προϊστάμενό του προκλητικής ευνοϊκής μεταχείρισης και παίρνει άδεια τριών εβδομάδων με αντικατάσταση και μάλιστα από μόνιμο συνάδελφο.
Το γεγονός αυτό μας υποχρεώνει να
επαναλάβουμε τα παρακάτω ερωτήματα και να καλέσουμε τα αρμόδια όργανα του ΕΛ.ΤΑ.
και της πολιτείας να προχωρήσουν σε ενδελεχή έλεγχο και να καταγγείλουμε το
ιδιότυπο [συνδικάτο-διοίκηση] σύστημα, που για δικούς τους λόγους, κατέστησε διαπραγματεύσιμο
ρουσφέτι το ιερό και συνταγματικό δικαίωμα της άδειας.
Ρωτάμε
και απαιτούμε να μάθουμε, ανά
Περιφερειακή Διεύθυνση, τα υπόλοιπα των κανονικών αδειών, τις υπερωρίες που πήραν
τα τελευταία χρόνια, πόσους εκτάκτους προσέλαβαν και πως κατανεμήθηκαν αυτοί
και οι υπερωρίες. Με βάση, άραγε ποιες ανάγκες ; !!!
Αληθεύει ότι υπήρξαν ταχυδρομικά γραφεία που μηδένισαν τις άδειες χωρίς
έκτακτο προσωπικό και υπερωρίες; Τι
έκανε το συνδικάτο;
Ρωτάμε
και απαιτούμε να μάθουμε, πόσα χρήματα δαπανήθηκαν, αλλά και θα
δαπανηθούν, για την αποζημίωση των αδειών με βάση την «ενδοτική ειδική συμφωνία»
μεταξύ της ΠΟΣΤ και της διοίκησης;
Πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί στο
σύγχρονο σκλαβοπάζαρο, το οποίο αποδέχθηκε
το συνδικάτο, για ανάθεση έργου σε
εργολάβους με σκοπό την εκτέλεση διανομής; Πόσο στοιχίζει η κάθε πρόσληψη ενός
συναδέλφου από τον εργολάβο; Γιατί
αποδέχθηκε το συνδικάτο ένα τέτοιο σκλαβοπάζαρο, όταν γνωρίζει ότι η σκλαβιά
αυτή αφορά τα παιδιά μας ;
Ρωτάμε,
θα μπορούσαν αθροιστικά όλες αυτές οι δαπάνες να εξυπηρετήσουν ομαλά το
πρόγραμμα των κανονικών αδειών και της εύρυθμης λειτουργίας του ΕΛΤΑ μέσα από
το γνωστό νόμιμο και καθιερωμένο τρόπο προσλήψεων [ ΑΣΕΠ ] ; Εάν ναι, τότε
τίθεται το μεγάλο ερώτημα : ποιος θα
πληρώσει για τυχόν βλάβες κατά των συναδέλφων και του ΕΛΤΑ, από τη συγκεκριμένη
διαχείριση;
Καλούμε την ηγεσία της ΠΟΣΤ και το
«δορυφόρο» συνδικάτο ταχυδρόμων Θεσσαλονίκης, εάν πραγματικά ενδιαφέρονται για
τη σωτηρία του ΕΛΤΑ και τα προβλήματα του κλάδου μας, να συμβάλουν ως θεσμός
στη διαλεύκανση των παραπάνω ερωτημάτων.
Να σταματήσουν να τρομοκρατούν και να
αποπροσανατολίζουν τους συναδέλφους με ανακρίβειες και φαντασιώσεις, γιατί τα
μνημόνια έλαβαν τέλος στη χώρα, όπως και
οι θιασώτες τους, που στα ΕΛΤΑ ήταν πρωτοπορία, όταν για επτά ολόκληρα χρόνια
δεν υπήρξε όχι απλά απεργία για προβλήματα του κλάδου, αλλά ούτε μια καταγγελία
για πολιτικές και επιχειρησιακές αποφάσεις που μας έφεραν στα πρόθυρα της
καταστροφής. Το μόνο που υπήρξε ήταν η «επανάσταση
των εξωδίκων»!
Καλούμε τη διοίκηση του ΕΛΤΑ να
περιοριστεί στη διαχείριση της καθημερινότητας, μέχρι να πάρει οδηγίες από τη
νέα ηγεσία του Υπουργείου.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε
διαρκή επαγρύπνηση και συμμετοχή.
Μαζί με τα μνημόνια που ακύρωσε ο λαός
στις 25 Γενάρη, πρέπει να ακυρώσουμε και τους υπηρέτες των μνημονίων και της
αναξιοπρέπειας στα ΕΛΤΑ.
ΝΑΙ
Στην ισονομία,
Στην αξιοκρατία
Στην αξιοπρέπεια
Κοινοποίηση
προς :
1.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ &
ΔΙΚΤΥΩΝ
2. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
3.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΛ.ΤΑ
4. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
5. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΤΑ Δικτύου Λιανικής Μακεδονίας - Θράκης
6.
Π.Ο.Σ.Τ