7 Σεπ 2009

Δημοσίευμα της Ημερησίας για τα ΕΛΤΑ

ΕΛΤΑ: Εισέρχονται στην αγορά των ασφαλίσεων



Η «Post Insurance» θα ξεκινήσει να διαθέτει τα ασφαλιστικά προϊόντα και μέσα από το δίκτυο των Ταχυδρομείων, όπου αρχικά έχουν προετοιμαστεί 150 ειδικά σημεία.


Του Δημήτρη Διαμαντίδη

Διείσδυση στην αγορά των ασφαλιστικών προϊόντων, σε άμεση συνεργασία με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ξεκινούν από τις 15 Σεπτεμβρίου τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ενώ την ίδια στιγμή κυοφορείται συνεργασία με μεγάλη ελληνική εταιρία για την ανάπτυξη του υβριδικού ταχυδρομείου.
Όπως δήλωσε στην «Η», στο περιθώριο της παρουσίας των ΕΛΤΑ στην 74η ΔΕΘ, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Σ. Μαύρος, η θυγατρική, ?Post Insurance? θα ξεκινήσει να διαθέτει τα ασφαλιστικά προϊόντα (ζωής, αυτοκινήτου κ.α.) και μέσα από το δίκτυο των Ταχυδρομείων, όπου αρχικά έχουν προετοιμαστεί 150 ειδικά σημεία για αυτό το σκοπό σε ισάριθμα καταστήματα.
Στόχος είναι σταδιακά οι ασφάλειες να προσφερθούν και από τα 850 σημεία παρουσίας των ΕΛΤΑ πανελλαδικά, καθώς κατά τον κ. Μαύρο, θα συμβάλουν στην τροποποίηση του μείγματος των εσόδων του Οργανισμού προσδίδοντας βαρύτητα στο χρηματοοικονομικό πεδίο.
Διαπραγματεύσεις Την ίδια στιγμή σε εξέλιξη βρίσκονται διαπραγματεύσεις με μεγάλη ελληνική επιχείρηση για την ανάπτυξη του υβριδικού ταχυδρομείου.
«Με το υβριδικό ταχυδρομείο θα δίνεται η δυνατότητα στον ιδιώτη-πελάτη ή στην επιχείρηση να υπαγορεύουν τηλεφωνικά το κείμενο, που επιθυμούν να αποσταλεί. Στη συνέχεια αυτό το κείμενο θα προωθείται ψηφιακά στα ΕΛΤΑ, τα οποία θα το τυπώνουν, θα το φακελώνουν και σε μία ημέρα θα παραδίδεται στα μεγάλα αστικά κέντρα», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ.
Παράλληλα θα ξεκινήσει μία άλλη υπηρεσία, το pick-up mail, η οποία έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία από την 1η Οκτωβρίου, όπου ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να καλεί σε ένα τηλεφωνικό κέντρο (έχει κατοχυρωθεί το νούμερο 11313) και να γίνεται παραλαβή της αλληλογραφίας του από το χώρο διαμονής του.
«Αυτή η υπηρεσία δεν θα είναι ανταγωνιστική των courier, καθώς η χρέωσή της είναι σχεδόν στα επίπεδα των τελών του κλασικού ταχυδρομείου», επισημαίνει ο κ. Μαύρος.
Ειδικά για τις επιχειρήσεις προχωρά και το project της ψηφιακής γραμματοσήμανσης, όπου θα εγκαθίσταται εντός των εγκαταστάσεων των εταιριών εξοπλισμός συνδεδεμένος με το δίκτυο των ΕΛΤΑ, με τη χρήση του οποίου θα προωθείται η αλληλογραφία στον προορισμό της, μέσω του δικτύου των Ταχυδρομείων, χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κανένα άλλο σημείο του Οργανισμού ή η χρήση οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας.
Οικονομικά μεγέθη Αναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα των ΕΛΤΑ, όπως υπογράμμισε ο κ. Μαύρος, αυτά θα επηρεαστούν φέτος σε μεγάλο βαθμό από τα 5,5 εκατ. Ευρώ, τα οποία δόθηκαν ως αυξήσεις στους εργαζόμενους, από τα 2 εκατ. Ευρώ που τα Ταχυδρομεία δεν έλαβαν ως μέρισμα από τη μετοχική συμμετοχή στο Τ.Τ. και από τα 3 εκατ. ευρώ, τα οποία εκλάπησαν από χρηματαποστολή του Οργανισμού.
Ακόμη μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να παραδοθεί το νέο Αυτοματοποιημένο Κέντρο Διαλογής των ΕΛΤΑ στη Θεσσαλονίκη, που αποτέλεσε επένδυση άνω των 18,5 εκατ. ευρώ.

Δικό μας σχόλιο:

Σύμφωνα με τον κύριο Μαύρο, για τα άσχημα οικονομικά αποτελέσματα που θα παρουσιάσει φέτος ο ΕΛΤΑ, δεν φταίει η ασκούμενη κυβερνητική πολιτική και οι λαθεμένες διοικητικές επιλογές, αλλά οι αυξήσεις που δόθηκαν φέτος στους εργαζόμενους στο Ταχυδρομείο και η μεγάλη ληστεία των 3 εκατ. ευρώ.

Διαπίστωσε φαίνεται ο κύριος σύμβουλος πως οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ πήραν αύξηση για πρώτη φορά φέτος.

Δεν έπαιρναν αυξήσεις τα προηγούμενα χρόνια;;;
Μόνο φέτος οι κακοποιοί κλέβουν τα Ταχυδρομεία, τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαμε ληστείες;;;

Ο κύριος σύμβουλος προσπαθεί από τώρα να εφεύρει άλλοθι για την τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία οδηγείται το Ταχυδρομείο, όχι μόνο με δική του ευθύνη βέβαια.

Το μόνο σοβαρό επιχείρημα που μπορεί να σταθεί, είναι πράγματι η μη χορήγηση μερίσματος για φέτος από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Καλά θα κάνει λοιπόν ο κύριος σύμβουλος, να παρουσιάσει τους πραγματικούς λόγους που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τον ΕΛΤΑ σε ζημιογόνο χρήση και όχι να προσπαθεί να καλύψει όσους εμπλέκονται.
Σίγουρα η δική του ευθύνη ( βρίσκεται στα ΕΛΤΑ μόλις τρεις μήνες ) είναι πολύ μικρότερη από κάποιων άλλων. Ποιούς λοιπόν προσπαθεί να καλύψει;;;