5 Απρ 2022

Τι έδειξαν οι μετρήσεις για την ποιότητα της Καθολικής Υπηρεσίας το 2021

Τα αποτελέσματα των μετρήσεων της ποιότητας παροχής της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας όσον αφορά την αλληλογραφία εσωτερικού Α’ Προτεραιότητας και τη διεθνή αλληλογραφία Α΄ Προτεραιότητας, για το έτος 2021, έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΕΤΤ.

...


Ειδικότερα, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων αφορά:

-την αλληλογραφία εσωτερικού Α’ προτεραιότητας, τα ποσοστά επίδοσης στον παραλήπτη σε τρεις (3) και πέντε (5) ημέρες από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης και τη μέση επίδοση σε ημέρες από άκρο σε άκρο,

-την εισερχόμενη/εξερχόμενη διεθνή αλληλογραφία Α’ προτεραιότητας, τα ποσοστά επίδοσης στον παραλήπτη σε τρεις (3) και πέντε (5) ημέρες από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης και τη μέση επίδοση σε ημέρες από άκρο σε άκρο.

Για περισσότερες πληροφορίες, στο ακόλουθο αρχείο: ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 2021

Πηγή: https://www.metaforespress.gr