21 Δεκ 2021

Η συνεχιζόμενη απαξίωση της ELTA – COURIER δεν έχει τέλος

Η αποτίμηση των συνεπειών της πανδημίας (lockdown ) δεν έχει καταφέρει ακόμα να ολοκληρωθεί και προχωρούμε με γρήγορα βήματα για την επόμενη προσχεδιασμένη υπονόμευση των υπηρεσιών της εταιρίας.

Από τις αρχές του Οκτώβρη η εταιρεία βρίσκεται με σοβαρές ελλείψεις προσωπικού που δημιουργούν τρομερό πρόβλημα στην καθημερινή λειτουργία και στους σχεδιασμούς για την εκκαθάριση των υπολοίπων των αδειών και την ....

αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών λόγω της BLACKFRIDAY και εορτών των Χριστουγέννων .

Μερικές ημέρες πριν την ραγδαία αύξηση των διακινούμενων αντικειμένων με την διαδικασία του κατεπείγοντος διατάχθηκε η μεταφορά όλων των βαρδιών από το κομβικό της Λένορμαν στο κομβικό του Κρυονερίου .

Χωρίς υποδομές και σχεδιασμό πήραμε όλο το προσωπικό από μια στημένη παραγωγική μονάδα και το εγκαταστήσαμε με πρόχειρα μέσα σε διάφορα τμήματα του κομβικού του ΕΛΤΑ με τρομερές δυσλειτουργίες σε εξοπλισμό, διαβιβάσεις, χώρους, επικοινωνία .

Άραγε γιατί με αναμενόμενη αύξηση έως 90% των διακινούμενων αντικειμένων κλείνουμε και αφήνουμε να ρημάξει ένα λειτουργικό κομβικό 1100 τετραγωνικών και από τρία κομβικά των ταχυμεταφορών τα συμπτύξαμε σε δυο δεν μπορεί να το διανοηθεί κανένας .

Με την αναγκαία αναπλήρωση των καινών του προσωπικού και μια μικρή ενίσχυση με τα τρία κομβικά του ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ -ΛΕΝΟΡΜΑΝ – ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ  θα μπορούσαμε να διακινούμε 120.000 αντικείμενα καθημερινά .

Εγκαταλείψαμε το κομβικό και σαν πρόσφυγες εγκατασταθήκαμε σε έναν χώρο χωρίς επικοινωνίες και με τεράστια προβλήματα στους χρόνους διαβιβάσεων με τα καταστήματα της Αθήνας αλλά και στην διασύνδεση των υπηρεσιών μας που έχουν παραμείνει στην Λένορμαν μεγάλους πελάτες, τράπεζες, αλληλογραφία εξωτερικού.

Ένα απλό συνάχι που προκλήθηκε από κάποιες απεργίες και δυσκολίες στις διαβιβάσεις από κακοκαιρίες έδειξε σε όλο του το μεγαλείο τον λάθος σχεδιασμό της διοίκησης και του υπουργείου .

Όταν όλες οι άλλες courier ανέκαμψαν μέσα σε τέσσερις ημέρες εμείς φτάσαμε σε 10 ημέρες καθυστέρηση .

Έχουμε αναλάβει μεγάλους πελάτες με ρήτρες διακίνησης, Γερμανικά Ταχυδρομεία, AMAZON που όχι μόνο διπλασιάζουν τους όγκους τους αλλά αναμένεται να πενταπλασιάσουν και όλα αυτά με το ίδιο προσωπικό .

Τελικά θα εισπράξουμε τίποτε η θα πληρώνουμε και ρήτρες όπως στο lockdown ?

Αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης, προσλήψεις προσωπικού, επαναλειτουργία ΠΑΛΑΙΟΥ ΚΔΑ, αποκατάσταση ελλείψεων στην διανομή  οδεύουμε προς μια τρομερή απαξίωση του ονόματος της εταιρίας και των οικονομικών μεγεθών της .