11 Απρ 2014

Οι Σουηδοί ταχυδρόμοι μεταφέρουν περισσότερα πακέτα και λιγότερα γράμματα

Ο όγκος του επιστολικού ταχυδρομείου συνεχίσει να μειώνεται ως αποτέλεσμα της ψηφιοποίησης. Το 2013, οι ταχυδρόμοι της Posten μετέφεραν 2,191 δις επιστολές, μια μείωση της τάξης του 3 τοις εκατό σε σύγκριση με το 2012. Εν τω μεταξύ, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν έχει ως συνέπεια όλο και ....
περισσότερα αγαθά ηλεκτρονικά εμπορεύσιμα αγαθά να παραδίδονται απευθείας στο γραμματοκιβώτιό σας. Η παράδοση της αλληλογραφίας είναι μία σημαντική και δημοφιλής κοινωνική υπηρεσία.
Το 80 τοις εκατό των κατοίκων στις αγροτικές περιοχές πιστεύουν ότι η παράδοση αλληλογραφίας είναι πολύ σημαντική για αυτούς  που ζουν εκεί, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους κατοίκους στις αστικές περιοχές είναι 66 τοις εκατό. Από εκείνους που ζουν σε αγροτικές περιοχές το 87 τοις εκατό είναι πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της παράδοσης αλληλογραφίας. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους κατοίκους των αστικών περιοχών είναι 84 τοις εκατό. Τα παραπάνω προκύπτουν με σαφήνεια από την έκθεση ποιότητας της Posten για το 2013.
- Είναι ευχάριστο το γεγονός ότι η παράδοση αλληλογραφίας εκτιμάται από το Σουηδικό λαό, παρά τη μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει στον τρόπο εργασίας για την αντιμετώπιση των διαρκώς μειωμένων όγκων αλληλογραφίας. Μελετάμε κάθε τμήμα της επιχείρησης κάθε στιγμή για το πώς αλλάζει η διαχείριση της αλληλογραφίας. Προσαρμόζουμε συνεχώς τις δραστηριότητές μας για να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της ταχυδρομικής αγοράς , λέει ο Andreas Falkenmark, Διευθυντής Αλληλογραφίας & Επικοινωνίας της PostNord .

Το 2013 η Posten συνέχισε να παρουσιάζει καλή ποιότητα διανομής. Το 94,9 τοις εκατό των επιστολών πρώτης προτεραιότητας έφθασε τη σωστή διεύθυνση στο σωστό χρόνο, ενώ τα υπόλοιπα γράμματα παραδόθηκαν μία ημέρα αργότερα. Τα σχόλια των πελατών αυξήθηκαν ελαφρά το 2013, αν και ήταν σημαντικά μειωμένα σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη. Ο αριθμός των γραμμάτων που φέρουν σχετική ανατροφοδότηση από τους πελάτες κατά τη διάρκεια του έτους ήταν μόλις κάτω από 54.700, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 110 σχόλια ανά 10 000 παραλήπτες.
- Η διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και η ποιότητα είναι ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για εμάς. Τώρα έχουμε μια ποιότητα διανομής αλληλογραφίας, η οποία είναι από τις καλύτερες στην Ευρώπη και είναι σε ένα επίπεδο που βρίσκεται πολύ πιο πάνω από τις νομικές απαιτήσεις εγγραφής του 85 τοις εκατό, λέει ο Andreas Falkenmark.
Διαβάστε περισσότερα στην έκθεση «Έκθεση εξυπηρέτησης και ποιότητας 2013«.
Η PostNord είναι ο κορυφαίος πάροχος επικοινωνιών και λύσεων logistics προς, από και εντός της Σκανδιναβίας. Μπορούμε επίσης να παρέχουμε υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ιδιώτες και εταιρείες στη Σουηδία και τη Δανία. Μέσα από την εμπειρία μας και ένα ισχυρό δίκτυο διανομής, έχουμε αναπτύξει τις συνθήκες για μελλοντική επικοινωνία, e-commerce, ταχυδρομική διανομή και logistics στις σκανδιναβικές χώρες. Ο Όμιλος είχε το 2013 κύκλο εργασιών 40 δισ. σουηδικές κορώνες και 39.000 υπαλλήλους. Η μητρική εταιρεία είναι μια σουηδική ανώνυμη εταιρεία.
πηγή : postnord.com
Από το taxydromeio.gr