30 Νοε 2010

Ανοιχτή επιστολή του Χρήστου Μπούφη

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ, 
κύριε ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕ των ΕΛΤΑ

Την Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010 διάβασα με πολύ μεγάλη προσοχή το σχόλιο ενός συναδέλφου στο blog της ΠΑΚ - Θεσσαλονικιός αυτοαποκαλείται - και ομολογώ ότι η αναφορά του στις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ και τα πόσα θα μπορούσαμε να πετύχουμε αν υπήρχε πραγματική συνεργασία με τα ΕΛΤΑ…. ήταν η αφορμή για να θυμηθώ τα τελευταία δώδεκα χρόνια της εν ενεργεία…. υπηρεσιακής μου προσφοράς στις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ και να... γράψω τα παρακάτω :
Το 1998 μαζί με έναν συνάδελφο διανομέα ξεκινήσαμε   το Κέντρο Ταχυμεταφοράς στη ΡΟΔΟ.
Στεγαζόταν στο δεύτερο όροφο του κτηρίου της ΜΟΝΑΔΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ  ΡΟΔΟΥ, σε ένα χώρο 20 τ.μ.
Από την πρώτη στιγμή πίστεψα στη Νέα αυτή υπηρεσία, στις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξής της και μαζί με τον ένα και μοναδικό διανομέα  αφοσιωθήκαμε στο νέο αυτό έργο μας, με ένα και μοναδικό στόχο την ανάπτυξη.

Τα χρόνια που ακολούθησαν μας δικαίωσαν.

Το 1999 - ο ετήσιος κύκλος εργασιών ήταν:
Κατάθεση = 7.451 αντικείμενα.
Επίδοση = 10.167 αντικείμενα.
Εισπράξεις = 5.634.480 Δρχ. = 16.572 €

Το 2004 - ο ετήσιος κύκλος εργασιών ήταν:
Κατάθεση = 24.471 αντικείμενα.
Επίδοση = 40.285 αντικείμενα.
Εισπράξεις =  93.499 € ( 31.859.784 Δρχ. )

Το 2009 - ο ετήσιος κύκλος εργασιών ήταν:
Κατάθεση = 47.688 αντικείμενα.
Επίδοση = 68.744 αντικείμενα.
Εισπράξεις =  251.311 € ( 85.634.223 Δρχ. )

Σήμερα, από τον δεύτερο όροφο του κτιρίου της ΜΟΝΑΔΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ  ΡΟΔΟΥ και από  ένα χώρο 20 τ.μ. το Κέντρο Ταχυμεταφοράς της Ρόδου στεγάζεται σε δικό του κτίριο και σε ένα χώρο 150 τ.μ.
Αυτούς τους ρυθμούς ανάπτυξης να είστε σίγουροι ότι θα τους ζήλευαν και οι καλύτερες Ιδιωτικές Εταιρείες, οι καλύτεροι ιδιώτες επιχειρηματίες……
Ξέρετε…. σαν και αυτούς που θέλησαν να αγοράσουν τις ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ για ένα κομμάτι ψωμί…
Στα δώδεκα αυτά χρόνια προσπάθησα, αλλά μάταια…. να περάσω το μήνυμα  στις εκάστοτε Διοικήσεις, ότι εδώ βρίσκεται το μέλλον του ΕΛΤΑ, ότι η θυγατρική Εταιρεία ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε. θα μπορούσε να είναι ο πυλώνας ανάπτυξης του ομίλου ΕΛΤΑ, (βλέπε… ΟΤΕ και COSMOTE.)
Το ίδιο έκανα και προς την Διοίκηση της ΠΟΣΤ, αλλά και εκεί μάταια.
Παντού οι πόρτες ήταν κλειστές και τα αυτιά βουλωμένα…
Προσπάθησα με όλες μου τις Διοικητικές και Συνδικαλιστικές  γνωριμίες…. και πρότεινα - πιλοτικά -  να αναλάβω την συνεργασία των Καταστημάτων ΕΛΤΑ  ( Χωριά και Νησιά ) του Νομού της Δωδεκανήσου,  με το Κέντρο Ταχυμεταφοράς της Ρόδου.
Μια συνεργασία που θα δεκαπλασίαζε την αύξηση των εσόδων και θα έκανε αισθητή την παρουσία της Εταιρείας ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ Α.Ε. σε όλα τα Δωδεκάνησα.
Προσπάθησα να εισάγω δύο νέες υπηρεσίες - την αγορά προϊόντος - και την είσπραξη του ποσού Αντικαταβολής με ιδιωτική επιταγή τραπέζης, παντού οι πόρτες ήταν κλειστές….
Έφυγα τον Αύγουστο του 2010, μετά από 36 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στον όμιλο ΕΛΤΑ….  πικραμένος και απογοητευμένος.
Στις διακοπές μου - αμέσως μετά την αίτηση παραίτησής μου - βρέθηκα σε ένα νησί της Δωδεκανήσου και κάθε μέρα έβλεπα στους δρόμους και στα Ξενοδοχεία, τα αυτοκίνητα των άλλων Ιδιωτικών Εταιριών  Courier,  εκτός από των ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.
Το Μπλε αυτοκίνητο του ΕΛΤΑ - κατά διαβολική σύμπτωση - δεν το είδα ποτέ να κυκλοφορεί στους δρόμους  του νησιού… δεν το είδα ποτέ έξω από κάποιο Ξενοδοχείο… ήταν μονίμως παρκαρισμένο έξω από το Ταχυδρομικό Κατάστημα….
Τι μου απάντησαν όταν πήρα στο τηλέφωνο το Ταχυδρομείο και ρώτησα αν μπορούν να μου στείλουν κάτι από την Ρόδο και να μου το φέρουν στο Ξενοδοχείο;
Καλύτερα να μην σας πω….

Για αυτή μου την όποια μικρή ή μεγάλη προσφορά… για αυτήν μου την όποια μικρή η μεγάλη προσπάθεια… δεν αμείφτηκα ποτέ… αντίθετα κυνηγήθηκα και ήμουν το κόκκινο πανί της Εταιρίας, μέχρι και αντικαταστάτη μου έστειλαν….

Και τώρα το τραγικό της όλης υπόθεσης :
Έμαθα ότι αν και  κατείχα θέση ευθύνης στάθμης Τμήματος από το 1998, θέση την οποία πήρα σύμφωνα με το σύστημα στελέχωσης - μετά την παραίτησή μου για συνταξιοδότηση - το  επίδομα θέσης ευθύνης του Τμηματάρχη  με το αντίστοιχο επίδομα εξομάλυνσης  δεν μου δόθηκε…
Μάθετε σας παρακαλώ κύριε Πρόεδρε του Δ.Σ. ΕΛΤΑ - κύριε Διευθύνοντα Σύμβουλε του ΕΛΤΑ - κύριε Πρόεδρε της ΠΟΣΤ - αλλά και εσείς,  απλοί παλαιοί μου Συνάδελφοι και Φίλοι, ότι  τα δύο τελευταία έγραφα που έκανα πριν την παραίτησή μου, ένα προς την Διοίκηση του ΕΛΤΑ και ένα προς την ΠΟΣΤ.
ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ !!!!!
Αυτή ήταν η αντιμετώπιση - η ανταμοιβή ενός υπαλλήλου, ενός τμηματάρχη της οκάς… μετά από 36 χρόνια παρουσίας στο χώρο και της όποιας ( μικρής ή μεγάλης ) προσφοράς του.
Παράπονα εκφράζω και όχι κακίες… για αυτό και σας ευχαριστώ όλους, να είστε πάντα καλά.

*Το κείμενο αυτό είναι αφιερωμένο στον άγνωστο Συνάδελφο - τον Θεσσαλονικιό - αυτόν που μου έδωσε το ερέθισμα για  να γράψω αυτούς τους προβληματισμούς μου….. τα παράπονά μου.  

Τέλος έχω και μια απλή πρόταση :
Μήπως λέω μήπως, τα Υπηρεσιακά αυτοκίνητα του ΕΛΤΑ που υπάρχουν στα χωριά και στα νησιά μας, αλλά και στην Αθήνα θα μπορούσαν από τη μια πλευρά να είναι μπλε…. με το λογότυπο του ΕΛΤΑ και από την άλλη με το χρώμα…. και το λογότυπο των ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ…..


                                                 Χρήστος Μπούφης
                               ένας ιδιόμορφος ονειροπόλος σε δράση
                                  και όχι ένας μάρτυρας σε αναμονή