16 Μαρ 2010

Παράπονα πελάτη του Ταχυδρομείου Λάρισας

Κύριοι της Διοίκησης, τα στοιχεία του καταγγέλοντος συμπολίτη μας είναι στην διάθεση σας και έχετε υποχρέωση να ενδιαφερθείτε για το θέμα που θίγει και να του απαντήσετε. 


"Κύριοι των ΕΛΤΑ
θέλω να εκφράσω τα ΠΑΡΑΠΟΝΑ μου για την εξυπηρέτηση και την παροχή υπηρεσιών του προσωπικού σας.
Εδώ και χρόνια παραγγέλνω μέσω του διαδυκτίου βιβλία και δίσκους από την Αμερική. 

Στις 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010 έιχα μια ακόμη παραγγελία. Το πακέτο είχε tracking number : CQ671590602US.
Χθές ανησυχώντας για την πορεία του έκανα έλεγχο για το που βρισκόταν μέσω του ΑΜU του και είδα ότι είχε έρθει στην Αθήνα στις 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010.
Σήμερα επισκέφθηκα το τμήμα με τα πακέτα τόυ Κεντρικού Τμήματος των Ταχυδρομείων στην Λάρισα, οδός Παπαναστασίου ρωτώντας του σχετικά και ....


....η κυρία κοιτώντας σε ένα βιβλίο μου αρνήθηκε ότι υπάρχει τέτοιο δέμα. Μετά από έντονη επιμονή μου, μ'έστειλε στο ισόγειο για να ελέγξει η άλλη υπέυθυνη μέσω tracking number που βρισκόταν το πακέτο. Η υπέυθυνη του ισογείου με απόρία γιατί έπερεπε να το κάνει αυτή , βρήκε πως το πακέτο είχε παραληφθεί από τις 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010.
Ανεβαίνω στο τμήμα των πακέτων ξανά και η κυρία κοιτώντας ξανά το βιβλίο της και αφού μου πέταξε ένα "Μήπως χάσατε το ειδοποιητήριο;" το βρίσκει μέσω του tracking number καταχωρημένο στο όνομα ΓΚΟΥΝΤΑΣ και στην διεύθυνσή μου. Να υπενθυμήσω ότι το επίθετό μου ήταν καθαρογραμμένο από υπολογιστή ως DIMITRIADIS πάνω στο πακέτο.
Μέχρι στιγμής καμμία συγνώμμη για το ΔΙΚΟ της ΛΑΘΟΣ. Και εδώ έρχεται και το τελειωτικό χτύπημα "Κύριε, θα πληρώσετε 3 Ευρώ" για Τέλη Παρουσιάσης. Σε άρνησή μου για κάτι τέτοιο μια και ΟΛΕΣ τις προηγούμενες φορές μου έφερνε τα πακέτα ο Ταχυδρόμος της περιοχής και δεν έχω πληρώει ΠΟΤΕ κάτι ανάλογο, αρνήθηκε να μου δώσει το πακέτο.
Πλήρωσα.
Κατέβηκα έναν όροφο, στον Διευθυντή των Κεντρικών και αφού του έξέφρασα την απογοήτευσή μου με την αντιμετώπιση της υπαλλήλου, ζήτησα τα χρήματά μου πίσω γιατί δεν είχα πληρώσει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ κάτι ανάλογο. ΠΑΝΤΟΤΕ ο ταχυδρόμος της περιοχής μου έφερνε τα πακέτα. Μαζί με μία άλλη υπάλληλο μου έδωσαν να καταλάβω ότι δεν υπήρχε απάντηση γιατί αυτή τη φορά έπρεπε να πληρώσω ΤΕΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ. Μάλλον είναι στην κρίση του ΚΑΘΕ υπαλλήλου των ΕΛΤΑ στα κεντρικά της Αθήνας αν θα τα στείλει στο τμήμα των ταχυδρόμων ή στο τμήμα των πακέτων - όπου πληρώνουμε ΤΕΛΗ.
Για την καθυστέρηση, νόμισα ότι το στείλανε από την Αθήνα με... γαϊδουράκι, αλλά κατάλαβα ότι στα ΕΛΤΑ υπάρχουν ορισμένα ................ που δεν κάνουν ΣΩΣΤΑ την δουλειά τους. Για την οποία μάλιστα πληρώνονται ΑΔΡΑ.
Το παρόν γράμμα θα το στείλω μεταφρασμένο και στο UNITED STATES POSTAL SERVICE για να γνωρίσουν την Ελληνική πραγματικότητα."