Πρόκειται για την αλληλογραφία εσωτερικού Α’ προτεραιότητας και τη διεθνή αλληλογραφία Α’ προτεραιότητας, εισερχόμενη και εξερχόμενη και υπενθυμίζεται ότι τα ...
αντίστοιχα αποτελέσματα είχε δημοσιοποιήσει η IPC πρόσφατα.

Ο μέσος χρόνος παράδοσης ήταν στις 1,45 ημέρες, έναντι 1,15 το 2016.
Σχετικά με τη διεθνή εξερχόμενη αλληλογραφία, μετρήσεις διεξήχθησαν σε 27 χώρες το 2017. Αναφορικά με τα αποτελέσματα, σημειώνονται τα ακόλουθα:
-σε 0 από 27 χώρες (0,0%), ο δείκτης ταχύτητας (δηλαδή το ποσοστό επίδοσης εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης), είναι υψηλότερος ή ίσος του αντίστοιχου δείκτη που ο Φ.Π.Κ.Υ. («ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε.») υποχρεούται να επιτυγχάνει σύμφωνα με το ν. 4053/2012 για το 2017,
-σε 3 από 27 χώρες (11,1%), ο δείκτης ταχύτητας εμφανίζεται βελτιωμένος το 2017 σε σχέση με το 2016,
-σε 3 από 27 χώρες (11,1%), ο δείκτης αξιοπιστίας (δηλαδή το ποσοστό επίδοσης εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημέρα κατάθεσης) είναι υψηλότερος ή ίσος του αντίστοιχου δείκτη που υποχρεούται να επιτυγχάνει ο Φ.Π.Κ.Υ. («ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε.») σύμφωνα με το ν.4053/2012 για το 2017,
-σε 12 από 27 χώρες (44,4%), ο δείκτης αξιοπιστίας εμφανίζεται βελτιωμένος το 2017 σε σχέση με το 2016,
-σε 7 από 27 χώρες (25,9%), ο μέσος όρος ημερών επίδοσης εμφανίζεται βελτιωμένος το 2017 σε σχέση με το 2016.
Αναφορικά με τη διεθνή εισερχόμενη αλληλογραφία, μετρήσεις διεξήχθησαν σε 24 χώρες το 2017. Αναφορικά με τα αποτελέσματα, σημειώνονται τα ακόλουθα:
-σε 0 από 27 χώρες (0,0%), ο δείκτης ταχύτητας (δηλαδή το ποσοστό επίδοσης εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την εργάσιμη ημέρα κατάθεσης), είναι υψηλότερος ή ίσος του αντίστοιχου δείκτη που ο Φ.Π.Κ.Υ. («ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε.») υποχρεούται να επιτυγχάνει σύμφωνα με το ν. 4053/2012 για το 2017,
-σε 3 από 27 χώρες (11,1%), ο δείκτης ταχύτητας εμφανίζεται βελτιωμένος το 2017 σε σχέση με το 2016,
-σε 3 από 27 χώρες (11,1%), ο δείκτης αξιοπιστίας (δηλαδή το ποσοστό επίδοσης εντός πέντε(5) εργάσιμων ημερών από την ημέρα κατάθεσης) είναι υψηλότερος ή ίσος του αντίστοιχου δείκτη που υποχρεούται να επιτυγχάνει ο Φ.Π.Κ.Υ. («ΕΛ.ΤΑ. Α.Ε.») σύμφωνα με το ν.4053/2012 για το 2017,
-σε 12 από 27 χώρες (44,4%), ο δείκτης αξιοπιστίας εμφανίζεται βελτιωμένος το 2017 σε σχέση με το 2016,
-σε 7 από 27 χώρες (25,9%), ο μέσος όρος ημερών επίδοσης εμφανίζεται βελτιωμένος το 2017 σε σχέση με το 2016.
Πηγή: https://www.metaforespress.gr