18 Απρ 2017

Τα εναπομείναντα χιλιόμετρα της Ολυμπίας Οδού που θα ολοκληρωθούν έως τον Αύγουστο

Περίπου 8-9 χλμ. απομένουν για την πλήρη ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα. Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η πρόοδος και η ένταση των εργασιών για την λειτουργική παράδοση του αυτοκινητοδρόμου ήταν τόσο μεγάλη, που ακόμη και τα ...
περισσότερα σημεία που είχαν συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παραδοθούν τον Αύγουστο του 2017, σήμερα είναι ολοκληρωμένα «λειτουργικά».
Κι αυτό, γιατί, ακόμη και στις παρακάτω θέσεις που εξαιρούνται της λειτουργικής παράδοσης, οι οδηγοί μπορούν να κινούνται με ασφάλεια, καθώς ήδη περιλαμβάνουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και πλήρως διαχωρισμένο οδόστρωμα.
Τα εν λόγω σημεία είναι τα ακόλουθα:
-Του βόρειου κλάδου του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή μεταξύ της Ανατολικής και Δυτικής διασταύρωσης με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.) στην περιοχή Δερβένι, σε μήκος 2,5 χλμ. περίπου, όπου όμως η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Η ολοκλήρωση του κλάδου αυτού θα γίνει μόλις ολοκληρωθεί, από την ΕΡΓΟΣΕ, το τεχνικό εξόδου της σιδηροδρομικής σήραγγας που βρίσκεται κάτω από τον αυτοκινητόδρομο. 
-Της περιοχής διασταύρωσης του αυτοκινητοδρόμου, με την σιδηροδρομική γραμμή, στην περιοχή Καμάρες Αιγιαλείας, σε μήκος 1,0 χλμ περίπου, όπου επίσης η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση μέχρι την ολοκλήρωση του τεχνικού Άνω Διάβασης της σιδηροδρομικής γραμμής.
-Της περιοχής Αραχωβίτικων, σε μήκος 1,5 χλμ περίπου.
-Ορισμένων κλάδων του Ανισόπεδου Κόμβου του Ρίου, στον οποίο θα είναι ολοκληρωμένοι και σε κυκλοφορία οι δύο κύριοι υπόγειοι κλάδοι που συνδέουν την Αθήνα με τη γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου.
-Της περιοχής Καμαρίου Κορινθίας, όπου ο κλάδος του αυτοκινητοδρόμου από Πάτρα προς Αθήνα θα είναι ολοκληρωμένος και σε λειτουργία, ενώ ο κλάδος από Αθήνα προς Πάτρα θα κυκλοφορείται επί της ΝΕΟ σε μήκος περίπου 1 χλμ.
Άξιο αναφοράς είναι ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η διάστρωση της αντιολισθηρής στρώσης σε κάποια τμήματα μεταξύ του κόμβου Ακράτας και Ρίου. Στα τμήματα αυτά θα υπάρχουν ολοκληρωμένες τέσσερεις ασφαλτικές στρώσεις, οι εργασίες των οποίων θα ξεκινήσουν το Μάιο.
Πηγή: https://www.metaforespress.gr