30 Αυγ 2011

Δελτίο τύπου της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Εργαζομένων ΕΛΤΑ

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΤΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σε πρόσφατα δημοσιεύματα του τύπου και των Μ.Μ.Ε. που έχουν να κάνουν με διαρροές σε...
πόρισμα του Κ. Ρακιτζή για τα ΕΛΤΑ και την ΠΟΣΤ, προσπαθεί να απαντήσει η πλειοψηφία του οργάνου με ανάλογες δηλώσεις και ανακοινώσεις.
          Από τη μεριά των ταξικών δυνάμεων η «Δημοκρατική Συνεργασία» που στηρίζεται από το ΠΑΜΕ στο χώρο των ΕΛΤΑ, είναι η μόνη δύναμη που καταψήφιζε και αντιδρούσε αποφασιστικά στις ανάλογες ρυθμίσεις «παροχές» με όρους Σ.Σ.Ε. της εργοδοσίας προς όφελος δήθεν των εργαζομένων, όταν την ίδια στιγμή υπόγραφαν Σ.Σ.Ε. με αυξήσεις ψίχουλα για το σύνολο των εργαζομένων.
          Καταγγέλλουμε τη κυβέρνηση για τη προφανή προσπάθεια συκοφάντησης και χτυπήματος των εργαζομένων στο χώρο του ταχυδρομείου. Είναι γνωστή πλέον η τακτική της. Τα ίδια έκανε και για τους εργαζόμενους στη ΔΕΗ, στον ΟΣΕ την Ολυμπιακή στη κίνηση και όπου αλλού οι εργαζόμενοι σηκώνουν κεφάλι και αντιστέκονται στη διάλυση και στο ξεπούλημα των πρώην ΔΕΚΟ.
          Σε αυτούς τους στόχους είναι ενταγμένη και σε διατεταγμένη υπηρεσία ο Κ. Ρακιτζής με τις δικολαβίες του. Φερέφωνο των κυβερνητικών σχεδιασμών στο χώρο των πρώην ΔΕΚΟ και τα ΕΛΤΑ, διαρρέει και εκβιάζει αυτούς που έχουν εκτεθεί, για να υπονομεύσει πλήρως κάθε μορφή αντίστασης και πάλης των εργαζομένων.
          Δεν τους έπιασε ο πόνος για την καλύτερη οργάνωση των εργαζομένων. Αντίθετα επιδιώκουν την απαξίωσή τους για να μην εκφραστεί η ταξική αλληλεγγύη των άλλων εργαζομένων και κυρίως από τον ιδιωτικό τομέα.
          Έχουν σκοπό τη πλήρη διάλυση των δημόσιων ταχυδρομείων για να αυξηθεί ακόμα περισσότερο ο βαθμός εκμετάλλευσης των εργαζομένων με το πέρασμα και αυτών των υπηρεσιών στα χέρια του μεγάλου κεφαλαίου.
          Η «Δημοκρατική Συνεργασία» σε κάθε περίπτωση και με κάθε τρόπο αποκάλυπτε και αποκαλύπτει τον βλαβερό δρόμο για τους εργαζόμενους του κοινωνικού εταιρισμού που ακολουθούν και υπηρετούν οι παρατάξεις του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού των ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΔΑΚ στα ΕΛΤΑ.
          Γίνεται φανερό και με τις παραπάνω εξελίξεις στο χώρο των ΕΛΤΑ, ότι κεφάλαιο και εργασία δεν είναι κοινωνικοί εταίροι, είναι ταξικοί αντίπαλοι. Η αποδυνάμωση των εργαζομένων είναι δική τους δύναμη. Γι’ αυτό κάνουν κομμάτια τις εργασιακές σχέσεις, καταργούν τη μόνιμη και σταθερή εργασία στο Δημόσιο και στις πρώην ΔΕΚΟ, ετοιμάζουν το έδαφος για τη διάλυση και το ξεπούλημα και των ΕΛΤΑ.
          Μεγάλη ευθύνη για αυτές τις εξελίξεις έχουν και οι ηγεσίες της ΠΟΣΤ. Εξ’ άλλου αυτός είναι ο ρόλος των συμβιβασμένων ηγεσιών. Τους χρησιμοποίησαν και τους χρησιμοποιούν ανάλογα με τα σχέδια και τη φάση που βρίσκεται το καπιταλιστικό σύστημα.
          Γίνεται φανερό ότι σήμερα είναι διαφορετικοί οι σχεδιασμοί της άρχουσας τάξης από τις προηγούμενες δεκαετίες.
          Σε περίοδο μάλιστα βαθιάς καπιταλιστικής κρίσης και αναζήτησης επενδυτικού διεξόδου, «καλοί» είναι οι λίγοι εργαζόμενοι στις πρώην ΔΕΚΟ και στα ΕΛΤΑ, με λιγότερα δικαιώματα, φτηνή εργατική δύναμη για το ΚΑΛΟ του κεφαλαίου.
          Στο χέρι των εργαζομένων είναι να τους χαλάσουμε τα σχέδια. Με αναδιοργάνωση του συνδικαλιστικού κινήματος. Με τη δημιουργία του κλαδικού συνδικάτου στο χώρο των ΕΛΤΑ - Ταχυμεταφορές. Μαζικά, ταξικά με πλαίσιο δράσης και διεκδικήσεις που να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων και με αγωνιστική συμπόρευση με τις ταξικές δυνάμεις του ΠΑΜΕ.
          Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού δεν αλλάζουν ρώτα πορείας. Επιμένουν και θα επιμένουν να βάζουν πλάτη για το πέρασμα της πολιτικής της «ανταγωνιστικότητας» και της κερδοφορίας των πρώην ΔΕΚΟ και των ΕΛΤΑ.
          Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να ταυτίσουν τις τύχες τους με αυτούς. Να τους γυρίσουν τη πλάτη.
           Ήρθε η ώρα με οργάνωση από τα κάτω σε κάθε χώρο δουλειάς σε κάθε γραφείο να μπει στόχος η κοινωνικοποίηση των ΕΛΤΑ - Ταχυμεταφορών. Για να προσφέρουν έργο και υπηρεσίες που να καλύπτουν τις ανάγκες του λαού για αξιοποίηση και γρήγορη επικοινωνία. Να μπει στόχος ο άλλος δρόμος ανάπτυξης που συμφέρει το λαό και όχι το κεφάλαιο.