23 Νοε 2014

Πάρτε πίσω τους νέους τομείς, που διαλύουν την διανομή

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Βιώνουμε καθημερινά την απαξίωση και τη διάλυση του Δημόσιου Ταχυδρομείου. Την συρρίκνωση και τον ακρωτηριασμό του.
Μεθοδευμένα η διοίκηση οδηγεί τα πράγματα εκεί! Είναι η επιλογής της.
Προηγήθηκαν οι διαβιβάσεις και τα κέντρα διαλογής, τώρα ήρθε η σειρά της διανομής.
Θέλουν να διαλύσουν ότι απέμεινε!
Κάθε εξάμηνο και χαρτογράφηση! Κάθε ....
τρίμηνο και ογκομέτρηση! Νισάφι πια!

Μοναδικός στόχος να προσαρμόσουν τις ελλείψεις στους εναπομείναντες Ταχυδρόμους, προσθέτοντας κομμάτια στους υπάρχοντες τομείς.

Θεωρούν τον Ταχυδρόμο υποζύγιο που μπορεί να κουβαλά, όσα η διοίκηση θέλει!

Δημιουργούν τομείς τέρατα!

Ούτε η ποιότητα τους ενδιαφέρει, ούτε η αξιοπιστία του Οργανισμού προς τους πελάτες. Άλλωστε το υποστηρίζουν δημόσια!

Η διοίκηση επικαλείται την έλλειψη προσωπικού!

Δικός της ήταν ο σχεδιασμός! Το γνώριζε! Εκείνη δεν προγραμμάτισε, δεν ζήτησε και συνεχίζει να μη ζητά προσλήψεις μόνιμου προσωπικού!

Εκείνη δεν προγραμμάτισε προσλήψεις ΕΣ/ΟΧ εποχικών υπαλλήλων μέσω ΑΣΕΠ!

 Εκείνη εγκαινίασε το σκλαβοπάζαρο των ενοικιαζομένων, μέσω εργολάβων στη διανομή!


Εμείς τα λέμε, τα γράφουμε, αλλά όσο θέλεις βρόντα στου κουφού την πόρτα!

Κάποιοι βλέπουν το δέντρο και δεν βλέπουν το δάσος.

Πόσα μπορεί να χωρέσουν κάτω από το χαλί;

Το χαλί γέμισε και μας πήρε η μπόχα!

Έχουν τεράστια ευθύνη όσες παρατάξεις, ή συνδικαλιστές παραπλανούν καιρό τώρα πως  όλα πάνε καλά και αποδέχονται λύσεις “τύπου ενοικιαζομένων”, για να βολεύουν και κανένα ρουσφέτι, αφήνοντας τον ΕΛΤΑ να βουλιάζει.

Προς τι λοιπόν ο αιφνιδιασμός! Μόνο οι αφελείς δεν αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα!



Τα μέλη της παράταξη μας συνεδριάσαμε για το ζήτημα της διανομής και αποφασίσαμε:




Καλούμε την διοίκηση να σταματήσει τους ερασιτεχνισμούς, τις προχειρότητες και τους επικίνδυνους αυτοσχεδιασμούς, να αναστείλει την απόφαση εφαρμογής των νέων τομέων και να ξεκινήσει άμεσα διάλογο με τους εργαζόμενους, προκειμένου να βρεθεί μια από κοινού αποδεκτή λύση.



Προτείνουμε να συνδιαμορφωθεί, από την διοίκηση και το συνδικάτο, το μοντέλο της διανομής που θέλουμε σήμερα, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες, αλλά και στην υποχρέωση που έχει ο ΕΛΤΑ (ως φορέας καθολικών υπηρεσιών) να εξυπηρετεί τους πολίτες πέντε ημέρες την εβδομάδα, όπου κι αν κατοικούν, το οποίο να καταγράφει με ακρίβεια αλλά και προοπτική τις εργασίες που χρειάζεται να κάνει σήμερα ο Ταχυδρόμος.


Σίγουρα ο όγκος της αλληλογραφίας που μεταφέρει ο Ταχυδρόμος έχει μειωθεί ( και πρέπει να ληφθεί υπόψη), όμως ούτε οι αποστάσεις ελαττώθηκαν, ούτε οι διαδικασίες απλοποιήθηκαν.


Να συμφωνηθούν λοιπόν από κοινού ο αριθμός των σημείων επαφής και των αντικειμένων που θα μεταφέρει ο Ταχυδρόμος, το μέγεθος τους και πόσα από αυτά χρειάζονται “σκανάρισμα.


Να καταγραφεί η δόμηση των περιοχών, ο τύπος κατοικίας, η μορφολογία του εδάφους και οι χιλιομετρικές αποστάσεις, καθώς και η δυνατότητα μηχανοκίνητης ταχυδρομικής εξυπηρέτησης.


Στη συνέχεια να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να χαρτογραφήσουν όλες τις περιοχές με βάση τα παραπάνω δεδομένα και να δεσμευτούν τα δύο μέρη (διοίκηση και εργαζόμενοι) πως θα σεβαστούν και θα υλοποιήσουν τα αποτέλεσμα της χαρτογράφησης, χωρίς παρεκκλίσεις και εξωθεσμικές παρεμβάσεις.

Καμιά μονομερής αλλαγή δεν πέτυχε ποτέ!




Είμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα των Ταχυδρόμων που πρέπει να διεκδικούν, εκτός από το σωστό κόψιμο των τομέων διανομής

1. Την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για την κάλυψη τους.

2. Την πρόσληψη ΕΣ/ΟΧ προσωπικού, μέσω ΑΣΕΠ για την αναπλήρωση των αδειούχων.

3. Την απόρριψη του σύγχρονου σκλαβοπάζαρου των ενοικιαζομένων και την απομάκρυνση κάθε είδους εργολάβων

4. Την αξιοπιστία και την ποιότητα των υπηρεσιών

5. Ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς και σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων.