20 Μαρ 2012

Πόσο καιρό χρειάζεται για να αλλάξουν τα ελαστικά ενός υπηρεσιακού αυτοκινήτου στα ΕΛΤΑ;;;

Καιρό τώρα διαπιστώνουμε την απαξίωση των ιδιόκτητων συνεργείων του Οργανισμού και  την εκχώρηση των εργασιών - επισκευών  που γινόταν σ' αυτά, σε ιδιωτικά συνεργεία. 
Το κύριο επιχείρημα όσων Διοικητικών στελεχών διαχρονικά υποστηρίζουν αυτή την άποψη, είναι η ...
εξοικονόμηση δαπανών.
Με αυτή τη λογική χρόνια τώρα δεν έχει προσληφθεί στα ΕΛΤΑ κανείς τεχνίτης οχημάτων.
Οι υπάρχοντες τεχνίτες κάθε χρόνο λιγοστεύουν - λόγω συνταξιοδοτήσεων -  και τα συνεργεία έφτασαν αντικειμενικά στο σημείο, να αδυνατούν πλέον να καλύψουν τις επισκευές, έστω των μικρών (1/2 & 1 τόνου) οχημάτων του ΕΛΤΑ.
Φτάσαμε στο σημείο να πηγαίνει το υπηρεσιακό όχημα σε ιδιωτικό συνεργείο για να αλλάξει μια καμμένη λάμπα, ή να σφίξει μια χαλαρή βίδα.
Αυτό κατά τους αρμοδίους σημαίνει εξοικονόμηση δαπανών!!!

Εκεί όμως που χάνεται η λογική τελείως, έχει να κάνει με την αντικατάσταση των φθαρμένων ελαστικών των οχημάτων.
Παλαιότερα, μετά τη διαπίστωση της φθοράς των ελαστικών ενός οχήματος, δινόταν παραγγελία και μέσα σε δύο - τρεις ημέρες τα ελαστικά άλλαζαν.


Σήμερα διαβάστε τι συμβαίνει. 
Θα αναφέρουμε ενδεικτικά  κάποιες περιπτώσεις μεγάλων φορτηγών μόνο στο ΚΔΑ, που χρειάζονται αντικατάσταση ελαστικών λόγω φθοράς και που παραμένουν ακίνητα για μήνες, λόγω των καινούργιων αντιλήψεων των αρμοδίων σε σχέση με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που επινόησαν για την αγορά και τοποθέτηση των ελαστικών.

ΖΜΝ 8315, χωρητικότητας 9 κοντέινρες, ακίνητο από 15/11/2011
ΖΜΝ 8111, χωρητικότητας 15 κοντέινρες, ακίνητο από  21/12/2011
ΙΖΕ 1419,   χωρητικότητας 18 κοντέινρες, ακίνητο από 23/01/2012
ΙΚΒ 2797,  χωρητικότητας 18 κοντέινρες, ακίνητο από 23/01/2012
ΖΜΝ 8312, χωρητικότητας 9  κοντέινρες,  ακίνητο από 06/02/2012
ΖΜΑ 8329, χωρητικότητας 12 κοντέινρες, ακίνητο από 09/02/2012
ΙΚΕ 6239,   χωρητικότητας 9 κοντέινρες,  ακίνητο από 09/02/2012

Μπορεί κάποιος να μας απαντήσει, πόσο είναι το κόστος των χαμένων εργατοωρών των ακινητοποιημένων οχημάτων και της απόσβεσης της αξίας τους όλο αυτό το διάστημα; 
Τη στιγμή μάλιστα, που πολλές φορές μένει ανεκτέλεστο δρομολόγιο λόγω έλλειψης οχήματος;

Παρόμοια κατάσταση βέβαια επικρατεί και σε άλλα κέντρα διαλογής, όχι μόνο για ελαστικά αλλά και με καθυστερήσεις στις  επισκευές άλλων βλαβών.
Πολλές (βλάβες) μάλιστα  από τις οποίες, θέτουν σε κίνδυνο ακόμη και τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών μας, οι οποίοι προκειμένου να εκτελέσουν το έργο των διαβιβάσεων, εκτελούν τα δρομολόγια με οχήματα που έχουν διαπιστωμένες βλάβες.

Όσο για το έλεγχο της σωστής αποκατάστασης της βλάβης ενός οχήματος, είναι από ελλιπής έως ανύπαρκτος, αφού το απόγευμα  που ολοκληρώνεται συνήθως η αποκατάσταση της βλάβης στο ιδιωτικό συνεργείο, δεν υπάρχει αρμόδιος να ελέγξει.
Και το όχημα φυσικά δρομολογείται χωρίς έλεγχο, αφού υπάρχει άμεση ανάγκη.
Έτσι έχουμε πολλά περιστατικά να πηγαίνει το ίδιο όχημα, για την ίδια βλάβη δύο και τρεις και τέσσερεις φορές στο συνεργείο.

Θα θυμόσαστε βέβαια την ανάρτηση μας με τίτλο: " Κάτι δεν πάει καλά με τις επισκευές των οχημάτων του ΕΛΤΑ στα ιδιωτικά συνεργεία".
Ποτέ δεν πήραμε απάντηση για το θέμα και απ' ότι φαίνεται δεν έχει αλλάξει τίποτα.

Σχόλιο:
Συνηθίζεται όταν δημοσιεύεται ένα θέμα που αφορά κάποιους - εν προκειμένω τη Διοίκηση του ΕΛΤΑ - να υπάρχει μια απάντηση - επιβεβαίωση, δικαιολογία, διάψευση, ή προωθητική ενέργεια, την οποία για λόγους δεοντολογίας ο γράφων έχει υποχρέωση να δημοσιεύσει.
Μέχρι σήμερα για όσα Ταχυδρομικά θέματα έχουμε αναδείξει μέσα από τη σελίδα μας, ποτέ η Διοίκηση δεν μπήκε στο κόπο να μας απαντήσει.
Το θεωρεί υποτιμητικό να μας απαντήσει;
Δεν θέλει, ή δεν την αφήνουν; 
Γνώμη μας είναι πως η σιωπή, είτε είναι δική της επιλογή, είτε της επιβάλλεται από άλλους, δεν την τιμά.