25 Ιουν 2014

Λειτουργικά κέρδη 45,2 εκατ. υποστηρίζει ότι σημείωσε, το 2013, ο όμιλος ΟΣΕ

Κατά το έτος 2013 επιτεύχθηκε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, θετικό πρόσημο στα λειτουργικά αποτελέσματα του ΟΣΕ (δεν περιλαμβάνεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει αποσχιστεί από τον ΟΣΕ), «γεγονός που αντανακλά την προσπάθεια που καταβλήθηκε για τον οικονομικό εξορθολογισμό του», όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ....
οργανισμός.
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA), για τη χρήση 2013, ανήλθαν σε 52,6 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 76,54%, ενώ του Ομίλου ανήλθαν σε 45,2 εκατ., βελτιωμένα κατά 119,55%.
Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο οικονομικό αποτέλεσμα ήταν για τα έτη 2009 -282,1 εκατ., 2010 -121,3 εκατ., για το 2011 25,2 εκατ. και για το 2012 29,8 εκατ.
Αντίστοιχα, για τον Όμιλο, τα έτη 2009 -279,5 εκατ., 2010 -127,3 εκατ., 2011 13,0 εκατ. και 2012 20,6 εκατ.
Αναφορικά με την οργανωτική δομή του ομίλου ΟΣΕ, το 2013 συντελέσθηκε η απόσχιση του κλάδου «Συντήρησης Τροχαίου Υλικού» και η απορρόφησή του, από τη νεοϊδρυθείσα «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού» -  ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ. Επίσης, μεταβιβάστηκε το σύνολο των μετοχών της ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ, που κατείχε ο ΟΣΕ, στο ελληνικό δημόσιο.
Όπως αναφέρεται, «ο όμιλος ΟΣΕ περιλαμβάνει πλέον, την μητρική εταιρία ΟΣΕ και τη θυγατρική ΕΡΓΟΣΕ, έχοντας σαφή προσανατολισμό, στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, με την κατασκευή νέων έργων, στην συντήρηση του υφισταμένου δικτύου, ώστε να διασφαλίζεται η αξιοπιστία και η ποιότητα των μεταφορών, καθώς και στη διαχείριση της κυκλοφορίας.
Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στη χώρα μας, στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών, σε συνάρτηση με την σημαντική γεωπολιτική θέση της Ελλάδας, είναι σαφές ότι πολλά εξαρτώνται από το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ο όμιλος ΟΣΕ, δίνοντας έμφαση στην κατασκευή των νέων έργων, με βάση τις προδιαγεγραμμένες απαιτήσεις, καθώς και στην συντήρηση του δικτύου με μακροχρόνιο ορίζοντα, έχει ως στόχο να καταστήσει τον σιδηρόδρομο καθοριστικό παράγοντα στη διαμόρφωση της νέας κατάστασης πραγμάτων, στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών, της εφοδιαστικής και γενικότερα ανάπτυξης της χώρας».
Πηγή: metaforespress.gr