Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο δίκτυο του μετρό
οι 17 νέοι συρμοί που παρέδωσε στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ Α.Ε) η
Αττικό Μετρό για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.Οι νέοι
συρμοί πρόκειται να εξυπηρετήσουν τις...
ανάγκες του δικτύου μετά τις πρόσφατες παραδόσεις - εντός του 2013 - των νέων επεκτάσεων προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Αγ. Μαρίνα, καθώς και της μελλοντικής επέκτασης προς Πειραιά.
Διαθέτουν κλιματισμό, καθώς και όλες τις απαραίτητες προβλέψεις, έτσι ώστε να είναι συμβατοί με τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις οι οποίες προβλέπονται να πραγματοποιηθούν μελλοντικά στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας. Ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, έχει δοθεί στην ενεργειακή απόδοση των νέων συρμών, με βασικό κριτήριο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας. Κατ' αυτό τον τρόπο, η τρίτη γενιά συρμών του μετρό της Αθήνας θα είναι κατεξοχήν φιλική προς το περιβάλλον.
Πιο αναλυτικά, οι νέοι συρμοί διαθέτουν αναβαθμισμένο εσωτερικό, με υψηλή αισθητική και βελτιωμένες συνθήκες ανέσεως για τους επιβάτες, καλύτερη προσβασιμότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες (AMEA), υψηλότερη δομική αντοχή των βαγονιών σε φορτία και σε κόπωση, αμάξωμα από αλουμίνιο, εξελιγμένο σύστημα φρένων και αναβαθμισμένο και ισχυρότερο κλιματισμό σε όλα τα βαγόνια καθώς και μεγιστοποίηση της χρήσης ανακυκλούμενων υλικών.
Επιπλέον, διαθέτουν εσωτερικά νέο σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες αντί των τυπωμένων χαρτών πάνω από τις θύρες που δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες εξωτερικά και εσωτερικά του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες. Στα θέματα ασφαλείας των επιβατών έχουν προστεθεί νέο σύστημα ανίχνευσης καπνού εσωτερικά και εξωτερικά του συρμού και παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης.
Η Αττικό Μετρό, προχωρά ήδη στην κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, με 7,6 χλμ. σήραγγας και 6 σταθμούς, και της επέκτασης του Τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμούς.
Με την ολοκλήρωση του έργου, υπολογίζεται, ότι η κυκλοφοριακή κίνηση της περιοχής θα μειωθεί κατά περίπου 23.000 οχήματα ημερησίως, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι η διάρκεια της διαδρομής από το λιμάνι του Πειραιά στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" θα φτάνει περίπου τα 45 λεπτά.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Πηγή:http://www.enikos.gr
ανάγκες του δικτύου μετά τις πρόσφατες παραδόσεις - εντός του 2013 - των νέων επεκτάσεων προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Αγ. Μαρίνα, καθώς και της μελλοντικής επέκτασης προς Πειραιά.
Διαθέτουν κλιματισμό, καθώς και όλες τις απαραίτητες προβλέψεις, έτσι ώστε να είναι συμβατοί με τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις οι οποίες προβλέπονται να πραγματοποιηθούν μελλοντικά στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας. Ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, έχει δοθεί στην ενεργειακή απόδοση των νέων συρμών, με βασικό κριτήριο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας. Κατ' αυτό τον τρόπο, η τρίτη γενιά συρμών του μετρό της Αθήνας θα είναι κατεξοχήν φιλική προς το περιβάλλον.
Πιο αναλυτικά, οι νέοι συρμοί διαθέτουν αναβαθμισμένο εσωτερικό, με υψηλή αισθητική και βελτιωμένες συνθήκες ανέσεως για τους επιβάτες, καλύτερη προσβασιμότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες (AMEA), υψηλότερη δομική αντοχή των βαγονιών σε φορτία και σε κόπωση, αμάξωμα από αλουμίνιο, εξελιγμένο σύστημα φρένων και αναβαθμισμένο και ισχυρότερο κλιματισμό σε όλα τα βαγόνια καθώς και μεγιστοποίηση της χρήσης ανακυκλούμενων υλικών.
Επιπλέον, διαθέτουν εσωτερικά νέο σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες αντί των τυπωμένων χαρτών πάνω από τις θύρες που δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες εξωτερικά και εσωτερικά του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες. Στα θέματα ασφαλείας των επιβατών έχουν προστεθεί νέο σύστημα ανίχνευσης καπνού εσωτερικά και εξωτερικά του συρμού και παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης.
Η Αττικό Μετρό, προχωρά ήδη στην κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, με 7,6 χλμ. σήραγγας και 6 σταθμούς, και της επέκτασης του Τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμούς.
Με την ολοκλήρωση του έργου, υπολογίζεται, ότι η κυκλοφοριακή κίνηση της περιοχής θα μειωθεί κατά περίπου 23.000 οχήματα ημερησίως, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι η διάρκεια της διαδρομής από το λιμάνι του Πειραιά στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" θα φτάνει περίπου τα 45 λεπτά.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Πηγή:http://www.enikos.gr