Η υπογραφή της πρόσφατης συμφωνίας του Μπαλί για την αύξηση του διεθνούς εμπορίου πιέζει τις ταχυδρομικές υπηρεσίες να ακούσουν προσεκτικά τους πελάτες και να εργαστούν πιο αποτελεσματικά με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών και των ....εμπόρων που θέλουν να κυριαρχήσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ακούστε τον πελάτη, προσφέρετε
ολοκληρωμένες ταχυδρομικές λύσεις και παρέχετε απλές και αξιόπιστες
λύσεις και διαδικασίες παράδοσης, δήλωσαν αρκετοί συμμετέχοντες σε ένα
φόρουμ για παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο, που διοργανώθηκε στις 26-27
Μαρτίου 2014 στην Βέρνη της Ελβετίας από την Παγκόσμια Ταχυδρομική Ένωση
(UPU), την εξειδικευμένη υπηρεσία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τις
ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από το forum της UPU (βίντεο)
Περισσότεροι από 250 σύνεδροι από την
οικογένεια των Ηνωμένων Εθνών, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου
Οργανισμού Τελωνείων, της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών και της
διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη, καθώς και
κορυφαίοι e-tailers, ενώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και Ταχυδρομικοί
φορείς παρείχαν πληροφορίες για τις προκλήσεις του διασυνοριακού
ηλεκτρονικού εμπορίου, που είναι ακόμη στα σπάργανα σε σχέση με το
εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Και το μήνυμα ήταν σαφές: να πιάσει το
κύμα ανάπτυξης, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να μπουν στο παιχνίδι νωρίς και
να υιοθετήσουν μια συντονισμένη προσέγγιση. «Το E-commerce χρειάζεται
δίκτυα που είναι αποτελεσματικά, ευφυή και ασφαλή, και αυτό απαιτεί τη
συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής
της UPU Bishar A. Hussein.
Αναγνωρίζοντας πως στόχος του οργανισμού
είναι να προωθήσει την ανάπτυξη του εμπορίου με τη μόχλευση της
παγκόσμιας εμβέλειας των Ταχυδρομείων και τις αποδεδειγμένες ικανότητες
της εφοδιαστικής τους αλυσίδας, ο επικεφαλής της ΠΤΕ ονόμασε το
παγκόσμιο ταχυδρομικό δίκτυο, «το δίκτυο των δικτύων».
Αλλά ο Χουσεΐν αναγνώρισε επίσης τις
προκλήσεις που συνδέονται με τη διασυνοριακή ανταλλαγή αγαθών και τη
σημασία της μείωσης του εμπορίου και των λειτουργικών εμποδίων. «Πρέπει
να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες, ταχύτητα, εμπιστοσύνη, ασφάλεια και
αξιοπιστία», είπε, και κάλεσε τους επικεφαλείς των τελωνειακών, των
τηλεπικοινωνιών και των επαγγελματικών οργανώσεων να συνεργαστούν πιο
στενά με τις ταχυδρομικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της σύνδεσης των
αναπτυσσόμενων χωρών, τη δημιουργία προτύπων για πληρωμές μέσω κινητού
τηλεφώνου και τη μείωση των τελωνειακών φραγμών.
«Το E-commerce είναι ένα game-changer,», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τελωνείων Kunio
Mikuriya. »Αυτό σημαίνει μια τεράστια αύξηση στην παράδοση των μικρών
δεμάτων, τα οποία θέτουν προκλήσεις και ευκαιρίες για τις ταχυδρομικές
υπηρεσίες και τα τελωνεία. Η αποστολή μας είναι να διευκολύνουμε τη ροή
των αγαθών, ενώ προστατεύουμε τους πολίτες από τα επικίνδυνα και
παράνομα εμπορεύματα«,
πρόσθεσε. »Αυτός είναι ο λόγος που συνεργαζόμαστε με την UPU και
χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να έχουμε περισσότερα δεδομένα και να
κάνουμε διαχείριση του κινδύνου.»
Σύμφωνα με τις στατιστικές της UPU, τα
ταχυδρομεία των 192 χωρών μελών του, δήλωσαν ότι διαχειρίστηκαν 61
εκατομμύρια διεθνή δέματα το 2012, που είναι 5 τοις εκατό περισσότερο
από ότι το προηγούμενο έτος. Τα δέματα και η υλικοτεχνική υποστήριξη
συνέβαλαν στο 17 τοις εκατό των εσόδων όλων των ταχυδρομείων το έτος
2012, σε σύγκριση με το 9 τοις εκατό το 2002.
Οι on-line B2C πωλήσεις αναμένεται να
φτάσουν τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020, σύμφωνα με τις
τελευταίες εκτιμήσεις. Τα αρχικά δεδομένα εντοπισμού της UPU για τις παγκόσμιες
ταχυδρομικές ανταλλαγές δείχνουν ότι το διασυνοριακό ηλεκτρονικό
εμπόριο εμφανίζει πολλά υποσχόμενη ανάπτυξη κατά μήκος των διαδρόμων στη
Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Όμως, τα
ενδιαφερόμενα μέρη πρέπει να εργαστούν για να βοηθήσουν περιοχές όπως η
Αφρική και οι αραβικές χώρες ανέβουν στο τρένο της ανάπτυξης.
Και υπάρχουν δυνατότητες. Το φόρουμ
άκουσε για περιπτώσεις όπως η Νιγηρία, η οποία βιώνει δραματική
οικονομική ανάπτυξη και άνοδο της μεσαίας τάξης, όπου όλο και
περισσότεροι θέλουν να αγοράσουν αγαθά, δήλωσε ο Sim Shagaya, Διευθύνων
Σύμβουλος της Konga.com, μία δημοφιλές online αγορά στη Νιγηρία. «Η
βασική λιανική εμπειρία της Αφρικής θα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο»,
δήλωσε ο Shagaya, ο οποίος πρόσθεσε η εταιρεία του θα στηριχθεί στην
ταχυδρομική υπηρεσία της Νιγηρίας για να κάνει παραδόσεις ύστερα από online αγορές σε αγροτικές περιοχές.
Ενώ ο διάλογος είναι σε εξέλιξη σε
διεθνές επίπεδο, θα πρέπει να καθιερωθεί σε περιφερειακό και εθνικό
επίπεδο, ανακοίνωσε ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της UPU, Clivaz. «Πρέπει
να παράσχουμε υποστήριξη για να βοηθήσουμε τις μικρές και μεσαίου
μεγέθους επιχειρήσεις να αναπτυχθούν σε ένα πλαίσιο που προωθεί απλούς
και αξιόπιστους κανόνες και διαδικασίες».
πηγή : UPU
Από το taxydromeio.gr