Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2016

Το μέλλον είναι… εδώ για τα ΕΛΤΑ

Στην αφετηρία μιας νέας μεγάλης εποχής βρίσκονται αυτές τις μέρες τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, καθώς είναι πλέον έτοιμα να προσφέρουν υπηρεσίες παροχής ρεύματος σε καταναλωτές, έχοντας ως στόχο μέσα σε έναν χρόνο να κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Με ποιον τρόπο; Προσφέροντας ...
ανταγωνιστικά τιμολόγια ρεύματος, επενδύοντας στην αξιοπιστία που εμπνέει η επιχείρηση στον Έλληνα καταναλωτή, αλλά και αξιοποιώντας το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει, το οποίο καλύπτει όλη τη χώρα.
Σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της διοίκησης, τα ΕΛΤΑ θα είναι απολύτως ανταγωνιστικά σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους εναλλακτικούς προμηθευτές, και σίγουρα φθηνότερα από τη ΔΕΗ, ώστε να προσελκύσουν πελάτες της. Οι κατευθυντήριες γραμμές του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας κ. Γιάννη Ζαρολιάγκη και των στενών συνεργατών του είναι η τιμολογιακή πολιτική των Ελληνικών Ταχυδρομείων για όλες τις κατηγορίες καταναλωτών να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: να είναι σαφής και σταθερή, να είναι ανταγωνιστική έναντι όλων των εναλλακτικών προμηθευτών και ιδιαίτερα της ΔΕΗ, να διασφαλίζει την βιωσιμότητα της δραστηριότητας, και να επιβεβαιώνει την κοινωνική ευαισθησία της εταιρίας και το δημόσιο χαρακτήρα της.
Ήδη συζητούνται ευρέως στην αγορά ενέργειας οι ισορροπίες που θα δημιουργήσει η δυναμική είσοδος των ΕΛΤΑ. Αναλυτές εκτιμούν ότι αυτό που κάνει τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να ξεχωρίζουν έναντι του ανταγωνισμού είναι η ποιότητα της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι καταναλωτές. Και επισημαίνουν ότι δεν θα υστερούν σε καμία σύγχρονη μέθοδο επικοινωνίας, ενώ επιπλέον, με τη βοήθεια του τεράστιου ταχυδρομικού δικτύου, θα έχουν την ανθρώπινη επαφή με τον πελάτη.
Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές που θα πάρουν ρεύμα από τα ΕΛΤΑ θα έχουν στη διάθεσή τους 1500 πόστα σε όλη τη χώρα, καθημερινή διέλευση ταχυδρόμων από όλες τις γειτονιές και προσωπικό έμπειρο στη διεκπεραίωση χρηματικών συναλλαγών. Επίσης, εκτός από το οικονομικό όφελος, θα μπορούν να απολαμβάνουν διευκολύνσεις, αφού στόχος των ΕΛΤΑ είναι να επιβραβεύει τους πελάτες που εξοφλούν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους.
Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Ζαρολιάγκη, το δυνητικό πελατολόγιο των ΕΛΤΑ διαιρείται σε τρεις μεγάλες ομάδες.
1. Καταναλωτές που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την λειτουργία του Ταχυδρομείου. (εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, πράκτορες κλπ)
2. Όλοι οι πολίτες που έχουν μέχρι σήμερα ικανοποιητικές συναλλαγές με τα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων (πληρωμή υποχρεώσεων, είσπραξη συντάξεων, διακίνηση δεμάτων κλπ).
3. Οι υπόλοιποι καταναλωτές που αναζητούν φθηνότερες λύσεις.
Η στρατηγική πωλήσεων είναι να απευθυνθούν σταδιακά και στις τρεις κατηγορίες ξεκινώντας από την πρώτη. Στόχος των Ελληνικών Ταχυδρομείων είναι να γίνουν ο πρώτος εναλλακτικός προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας στην ελληνική αγορά διατηρώντας το ελάχιστο δυνατό ποσοστό επισφαλειών (ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί). Ιδιαίτερες πολιτικές πωλήσεων, πάντως, θα λειτουργήσουν για τους μικρούς και μεσαίους επαγγελματίες – επιχειρήσεις σε συνδυασμό με υπάρχοντα ή και νέα προϊόντα της εταιρείας.
Όλα είναι έτοιμα λοιπόν. Ο κ. Ζαρολιάγκης, σε συνεργασία με τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακής Μονάδας Ηλεκτρικής Ενέργειας των ΕΛΤΑ κ. Άγγελο Πρωτοψάλτη, έχουν καταστρώσει το σχέδιό τους εκτιμώντας πως τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων έναντι των υπόλοιπων εναλλακτικών παρόχων, είναι η ύπαρξη του εκπληκτικού δικτύου και οι οικονομικά συμφέρουσες λύσεις που πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα. Και αναμένεται η συνέχεια σύντομα. Μια συνέχεια που ανοίγει νέους ορίζοντες σε μια από τις παλιότερες και πιο λειτουργικές ελληνικές επιχειρήσεις της Ελληνικής Ιστορίας.
Πηγή: http://www.newsit.gr