18 Ιουλ 2016

Η συνεργασία ΕΛΤΑ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε βάρος του Οργανισμού



Επανερχόμαστε σήμερα σε ένα ζήτημα που έχει αναδείξει προ τριετίας ο Πανελλήνιος Σύλλογος Οδηγών Τεχνιτών ΕΛΤΑ, αλλά και η παράταξη μας και αφορά την μεταφορά ταχυδρομικών αποστολών με τα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Ο Σύλλογος από τον Νοέμβριο του 2013 είχε εκφράσει τις αντιρρήσεις του για ....
την συμφωνία ΕΛΤΑ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιχειρήματα, αλλά και με εξώδικο προς την τότε διοίκηση, αποδεικνύοντας πως η συμφωνία δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του Οργανισμού. 
Η προηγούμενη διοίκηση δεν άκουσε ποτέ τον Σύλλογο και προχώρησε στην συμφωνία (Μίσθωση δύο βαγονιών καθημερινά από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα με μηνιαίο κόστος 54.000 ευρώ περίπου) που υλοποιείται από τότε ανελλιπώς, μέχρι και πριν από ένα δεκαήμερο που ξεκίνησαν οι  κινητοποιήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της αποκρατικοποίησης της.
Καθ’ όλη την διάρκεια υλοποίησης της συμφωνίας στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης παράλληλα με το τρένο κινούνται και τα υπηρεσιακά οχήματα μεταφέροντας αποστολές στα ενδιάμεσα κομβικά, αλλά και στην Θεσσαλονίκη, αφού το τρένο εξυπηρετούσε μόνο ένα βραδινό δρομολόγιο και μάλιστα τις περισσότερες φορές με καθυστερημένη παράδοση στο Κ. Δ. Θεσσαλονίκης.
Από στατιστικές έρευνες όλο αυτό το διάστημα, εκτός από τις περιόδους των Χριστουγέννων, αποδεικνύεται πως και τα βαγόνια πηγαινοέρχονται μισοάδεια, όπως και τα υπηρεσιακά οχήματα στην ίδια διαδρομή.
Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα, λόγω των κινητοποιήσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ-που δεν εκτελούνται δρομολόγια με το τρένο, οι αποστολές που μετέφεραν τα βαγόνια του τρένου μεταφέρονται με τα υπηρεσιακά οχήματα χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς να χρειαστεί να δρομολογηθούν επιπλέον οχήματα. 
Τη στιγμή δε που μπαίνουμε και σε θερινή περίοδο, που παραδοσιακά η δουλειά του Ταχυδρομείου μειώνεται, δεν βλέπουμε τον λόγο να συνεχίζεται η συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που τελικά μόνο με επιπλέον κόστος επιβαρύνει τον Οργανισμό.
Καλούμε την διοίκηση να επανεξετάσει την συνεργασία ΕΛΤΑ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού εκτός από την οικονομική επιβάρυνση του Οργανισμού (Από τότε που ξεκίνησε η συνεργασία τα ΕΛΤΑ έχουν πληρώσει πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ) και ποιοτικά δημιουργεί πρόβλημα με μια επιπλέον ημέρα καθυστέρηση στην επίδοση των δεμάτων στην Β. Ελλάδα.