5 Μαΐ 2014

Η διακήρυξη μας για τις εκλογές της Εσωτ. Εκμετάλλευσης

Συλλόγου Εσωτερικής Εκμετάλλευσης ΕΛΤΑ  Αθήνας  &  ν. Αττικής


ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
εκλογών 6ης & 7ης Μάη
Συναδέλφισσες –οι 

       Το κεφάλαιο και οι πολιτικοί του εκφραστές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, στο όνομα της κρίσης και του χρέους, εφαρμόζουν τα τελευταία χρόνια, την πιο βίαιη καπιταλιστική αναδιάρθρωση προς όφελός τους.

Η σκληρότερη επίθεση σε βάρος της μισθωτής εργασίας, σε παγκόσμιο επίπεδο και οι μνημονιακές πολιτικές του «σοκ και δέος», έχουν οδηγήσει μεγάλα τμήματα της ....
ελληνικής κοινωνίας σε μια πρωτοφανή ανθρωπιστική κρίση, στην εξαθλίωση και την απόγνωση.

To ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των οργανισμών κοινής ωφελείας, η πρωτόγνωρη επιδρομή στους μισθούς και τις συντάξεις, η διάλυση και η χρεοκοπία του ασφαλιστικού συστήματος, η κατάργηση του εργατικού δικαίου, οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις, η μαύρη εργασία, η εκτόξευση της ανεργίας, ξαναγυρίζουν την χώρα μας και τους εργαζόμενους στις αρχές του  προηγούμενου αιώνα.

Το πρωτογενές πλεόνασμα που διαφημίζουν και το κοινωνικό, όπως εξαγγέλλουν μέρισμα, που θα μοιράσουν σε συγκεκριμένες κατηγορίες, είναι πλεόνασμα κοινωνικής αναλγησίας και κυνισμού, που δημιουργήθηκε με πόνο και αίμα, ως αποτέλεσμα των άγριων περικοπών, στην κοινωνική ασφάλιση, στην περίθαλψη, στις συνθήκες σκλαβοπάζαρου που επέβαλλαν, στο κλείσιμο σχολείων και νοσοκομείων και στην συνταγή της εξαθλίωσης που εφαρμόζουν  με την τρόικα.

Θριαμβολογούν πως οι αγορές ψήφισαν την πολιτική τους. Η τραγωδία όλων μας είναι η δική τους επιτυχία. Η δική μας φτώχεια είναι ο δικός τους πλούτος. Ο εργασιακός μεσαίωνας είναι η αναγέννηση τους. Η δική μας ισοπέδωση είναι η «απογείωση» τους.

Η σύγχρονη ελληνική τραγωδία είναι δικό τους έργο.

Αυτές είναι οι επιτυχίες της συγκυβέρνησης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αυτές διαλαλούν ολημερίς τα κανάλια τους. Τώρα ετοιμάζονται να εφαρμόσουν το τρίτο μνημόνιο...
Ήρθε η ώρα να φύγει  η κυβέρνηση της βαρβαρότητας.
Να μην προλάβει να ολοκληρώσει την καταστροφή.  Φτάνει πια!


Ο  ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ  ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

Η καταστροφή που επέφεραν «τα μνημόνια της σωτηρίας», είναι χωρίς προηγούμενο για την ελληνική οικονομία και την κοινωνία. Το Ταχυδρομείο είναι κομμάτι της κοινωνίας και δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστο. Η κρίση επιβάρυνε καταλυτικά τις δραστηριότητές του. Αποτυπώνεται ολοφάνερα στις καθημερινές του δραστηριότητες. Ο κύκλος εργασιών του συρρικνώθηκε στο μισό σχεδόν, σε σχέση με το 2009. Πληρώνει τις μνημονιακές πολιτικές των τεσσάρων τελευταίων χρόνων.

Όποιος παραβλέπει αυτή την πραγματικότητα και σιωπά αναζητώντας εσωτερικούς εχθρούς, υπονομευτές και κατάσκοπους, λέει συνειδητά ψέματα και βρίσκεται σε αδιέξοδο.

Όποιος αγνοεί την επιλογή των τελευταίων κυβερνήσεων για την ενίσχυση του ιδιωτικού ταχυδρομικού τομέα έναντι του Δημόσιου Ταχυδρομείου, εθελοτυφλεί. Αποδεικνύεται εύκολα, από το μερίδιο αγοράς που κατέχει ο ΕΛΤΑ, στα δέματα και στις ταχυμεταφορές, που χρόνο με το χρόνο συρρικνώνεται και παραμένει δυσανάλογα μικρό, σε σχέση με το μέγεθος και το δίκτυό του. Επιβεβαιώνεται από την ανεξέλεγκτη λειτουργία της ταχυδρομικής αγοράς και από την μη καταβολή αποζημίωσης για τις καθολικές υπηρεσίες, παρά το σχετικό νόμο που ψηφίστηκε το 1998! Η  ΠΑΣΚΕ  θριαμβολογεί πως κατόπιν ενεργειών της, ενεγράφη για πρώτη φορά απαίτηση του ΕΛΤΑ από το δημόσιο, ύψους 13εκ. ΕΥΡΩ (άγνωστο αν θα πληρωθεί και πότε). Για τα προηγούμενα χρόνια  σιωπή.

Η ηγεσία της ΠΟΣΤ και του Συλλόγου, έχουν ξεχάσει τις καταστροφικές για το Ταχυδρομείο κυβερνητικές αποφάσεις που, η μεν πρώτη κούρεψε τα ομόλογα που είχαν τα ΕΛΤΑ δημιουργώντας ζημιά 10 εκατ. ευρώ, η δε δεύτερη αφαίρεσε από τα ΕΛΤΑ το 10% των μετοχών του Ταχ. Ταμιευτηρίου, δημιουργώντας απώλεια 219 εκατ. ευρώ (ποσό που είχε δοθεί για την αγορά τους) και παράλληλα δώρισαν στην Eurobank το 10% του ΕΛΤΑ.

Καμιά διαμαρτυρία, καμιά διεκδίκηση!

Γιατί αυτή η σιωπή; Την θεωρούν χαμένη υπόθεση; Και τι έκαναν μέχρι τώρα; Ποιες πρωτοβουλίες πήραν; Πως λοιπόν υπερασπίζονται τον ΕΛΤΑ και τους Εργαζόμενους;

ΝΕΟ «ΣΥΓΧΡΟΝΟ» ΜΟΝΤΕΛΟ

Η διοίκηση έχει χαράξει μια ξεκάθαρη στρατηγική συρρίκνωσης του Δημόσιου Ταχυδρομείου. Έχει δυστυχώς την συναίνεση της ΠΟΣΤ και κυρίως της ΠΑΣΚΕ. Προχώρησε βιαστικά στο κλείσιμο 80 καταστημάτων στην περιφέρεια και αρκετών άλλων στα αστικά κέντρα, χωρίς οικονομοτεχνικές μελέτες και στην αντικατάστασή τους με πρακτορεία. Η επιδίωξη της είναι να υπάρξει και δεύτερη φάση. Μακροπρόθεσμα αυτή η επιλογή θα αποβεί καταστροφική.

Τα πρακτορεία θα πρέπει να συμπληρώνουν το δίκτυο, όχι να το υποκαθιστούν. Να λειτουργούν με αυστηρά κριτήρια και σε περιορισμένο αριθμό,  όχι ανεξέλεγκτα.

Η πολιτική που ακολουθείται, της εκχώρησης του ταχυδρομικού έργου σε εργολάβους είναι αυτοκαταστροφική. Αρνούμαστε τον τεμαχισμό του και την παράδοση έργου του σε ιδιώτες. Ο  ιδιώτης ενδιαφέρεται  μόνο για το κέρδος, αυτή είναι η επιδίωξη του.

Οι νέες υπηρεσίες που εξαγγέλθηκαν (ηλεκτρονικό εμπόριο, δέματα), τις στηρίξαμε και τονίσαμε πως εκεί είναι το μέλλον του ΕΛΤΑ, εκεί πρέπει να στοχεύσει. Χρειάζονται όμως σχεδιασμό και υποστήριξη, ώστε να μην έχουν ημερομηνία λήξης. Οι βιαστικές εξαγγελίες νέων υπηρεσιών, χωρίς υποδομή, τεχνογνωσία και στήριξη, υπονομεύουν εκ των προτέρων την όποια σωστή κίνηση. Οι εμπειρίες του παρελθόντος δεν έγιναν μαθήματα.

Υποστηρίξαμε εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια την ενσωμάτωση της θυγατρικής των ταχυμεταφορών στον ΕΛΤΑ και την ενοποίηση των δικτύων. Μετά από τρία χρόνια η ηγεσία της ΠΟΣΤ, το θέτει ως προϋπόθεση για το μέλλον του Ταχυδρομείου. Χρειάζεται και αυτοκριτική! Τότε σφύριζε αδιάφορα και η θέση της ήταν σαν τους χρησμούς της πυθίας, ήξεις, αφήξεις.

Ακόμα και σήμερα που έχει παρθεί η απόφαση από το ΔΣ του ΕΛΤΑ, η διαδικασία απορρόφησης ακολουθεί ρυθμούς χελώνας.

CRASH PROGRAM & ΝΕΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς, βρήκε παντελώς απροετοίμαστο τον ΕΛΤΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Κάποιοι έχουν ευθύνες, όμως κανείς ποτέ δεν τις ανέλαβε. Η νέα διοίκηση μέσω του crash program και του επιχειρησιακού σχεδίου 2013-17 που εξήγγειλε και εφαρμόζει, ισχυρίζεται πως θα ανακόψει τον κατήφορο και θα οδηγήσει το Ταχυδρομείο στην νέα εποχή. Υπέρμαχος  και πρωτοστάτης αυτού του σχεδίου η ηγεσία της ΠΟΣΤ και του Συλλόγου μας.

Με μισές αλήθειες και μπόλικη κινδυνολογία, παρουσιάζουν ως νομοτέλεια αυτές τους τις επιλογές και καταγγέλλουν ως εχθρό  του Ταχυδρομείου, όποιον έχει διαφορετική άποψη.

Έχουν υποκαταστήσει την Διοίκηση σε όλους τους τομείς , συμπεριφέρονται ως Manantzers, ξεχνώντας πως είναι συνδικαλιστική οργάνωση.

Στο στόχαστρό τους αποκλειστικά η παράταξή μας. Δεν είναι τυχαίο πως σχεδόν οι μισές σελίδες των ανακοινώσεων τους αφορούν την ΠΑΚ-ΕΛΤΑ. Για την κυβέρνηση και την πολιτική της ούτε λέξη!!!

Η παράταξή μας είχε και έχει διαφωνίες και βασικές ενστάσεις για το crash program και το επιχειρησιακό σχέδιο, τους στόχους του, το πως και με ποια μέσα θα υλοποιηθούν. Τις καταθέσαμε δημόσια και τις κάναμε γνωστές σε όλους. Φτάνει η διαστρέβλωση και η συκοφαντία του συστήματος.

Εκφράσαμε την απόλυτη διαφωνία μας με συγκεκριμένες πλευρές , γιατί δεν οδηγούν πουθενά, παρά μόνο στην συρρίκνωση του ΕΛΤΑ και την εκχώρηση δραστηριοτήτων του σε ιδιώτες αφενός και αφετέρου στη διόγκωση των ζημιών του. Η θέση μας επιβεβαιώθηκε, αφού το crash program έχει εκτροχιαστεί, είναι εκτός στόχων και τα ελλείμματα του Οργανισμού κάθε μήνα πολλαπλασιάζονται και όσοι επένδυσαν σ’ αυτό, πολύ σύντομα θα χρειαστεί να το αναθεωρήσουν!

Η  «προσφορά» των δώρων που απέμειναν από τους μνημονιακούς νόμους,  με την υπογραφή της ΠΟΣΤ, δεν έλυσε το οικονομικό πρόβλημα του ΕΛΤΑ, όπως δεν το έλυσαν και οι άλλες περικοπές στους μισθούς μας. Πολύ σύντομα εκτιμούμε ότι το θέμα θα τεθεί ξανά. Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δεν μπορεί να στηρίζεται αποκλειστικά στις περικοπές μισθών και ο ΕΛΤΑ τα τελευταία χρόνια στηρίζεται μόνο εκεί.

ΟΙ «ΣΩΤΗΡΕΣ» ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ

Μόνιμη επωδός του προεδρείου και της ΠΑΣΚΕ είναι η σωτηρία του Ταχυδρομείου. Την έχουν αναλάβει εργολαβικά! Αποφεύγουν όμως να αναφερθούν στην ιδιωτικοποίηση του Ταχυδρομείου. Ακολουθούν τακτική στρουθοκαμήλου. Ξεχνούν πως τα δικαιώματα των μετοχών του ΕΛΤΑ ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ και η πώληση είναι προ των πυλών. Ξεχνούν επίσης πως σε αυτή την εξέλιξη πρωτοστάτησε ο πολιτικός τους φορέας, το ΠΑΣΟΚ, ποτέ όμως δεν το κατήγγειλαν, αλλά παραμένουν στελέχη του! Αναφέρονται όμως προπαγανδιστικά στις ιδιωτικοποιήσεις των Ταχυδρομείων σε άλλες χώρες, όπως στη Μ. Βρετανία, τον Καναδά, την Πορτογαλία κλπ, τις οποίες φέρουν ως παραδείγματα.

ΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΕΣ  ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ  ΗΓΕΣΙΕΣ

Στο έγκλημα της η κυβέρνηση αναζήτησε και βρήκε συνδρομή από ενδοτικούς συνδικαλιστές. Βρέθηκαν πρόθυμες συνδικαλιστικές ηγεσίες, που λειτούργησαν ως σύγχρονοι δούρειοι ίπποι και τροχοπέδη στην ανάπτυξη των αγώνων αντίστασης, αμφισβήτησης και ανατροπής των μνημονίων και των αντεργατικών πολιτικών. Συμβιβασμένες  ηγεσίες, κομματικά εξαρτημένες, που αποδείχτηκαν κατώτερες των περιστάσεων. Ενδοτικές κι ανίκανες να αντισταθούν στην βαρβαρότητα, να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν τους εργαζόμενους. Αποδέχτηκαν τον πυρήνα των μνημονίων, απαξίωσαν τα συνδικάτα και στην ουσία αποτελούν το μακρύ χέρι της κυβερνητικής εξουσίας.

«Ζούμε σε μια δύσκολη και μεταβαλλόμενη εποχή», αρέσκεται να λέει η παράταξη του ΠΑΣΟΚ (ΠΑΣΚΕ), λες και περιγράφει έτσι γεγονότα που συμβαίνουν σε κάποιον άλλο πλανήτη.  Δεν θέλουν να κατανοήσουν την βαρβαρότητα που ζούμε, κλείνουν τα μάτια και υποκρίνονται  μπροστά στα συντρίμμια και τα ερείπια που αφήνουν πίσω τους τα μνημόνια.

Όποια συνδικαλιστική ηγεσία δεν το βλέπει και απλά στρογγυλεύει τις γωνίες, ή έχει αδυναμία και ανικανότητα ερμηνείας της νεοφιλελεύθερης λαίλαπας, ή υπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες εξωραΐζοντας την πολιτική του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, παίζοντας το ρόλο του πόντιου Πιλάτου.

Όποια συνδικαλιστική ηγεσία δεν καταγγέλλει και δεν πρωτοστατεί στην ανατροπή αυτής της καταστροφικής πολιτικής, είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ζει στις ψευδαισθήσεις της.

Ο αγώνας για την ανατροπή  πρέπει να είναι στόχος για κάθε ταξικό συνδικάτο, για κάθε εργαζόμενο. Όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν χωράνε μισόλογα και υπεκφυγές.

Χρειάζεται πολύ θράσος, για να εξιδανικεύουν κάποιοι την τραγωδία που ζούμε και να παρουσιάζονται σαν «σωτήρες» που μας γλυτώνουν κάθε φορά από τα χειρότερα, την ώρα που παρακολουθούν σαν απλοί θεατές την υλοποίηση του καταστροφικού κυβερνητικού σχεδίου.

● Υιοθέτησαν τρεις διαδοχικές περικοπές στους μισθούς μας, που μείωσαν το εισόδημα μας κατά 35%!

● Ανέχτηκαν τη διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

● Σιγοντάρουν την προγραμματισμένη ιδιωτικοποίηση του ΕΛΤΑ και ψελλίζουν πως αν βρεθεί ένας καλός επενδυτής θα σωθεί το Ταχυδρομείο!

● Σφυρίζουν αδιάφορα βλέποντας καθημερινά τον ΕΛΤΑ να συρρικνώνεται και ν’ απαξιώνεται.

● Υπερηφανεύονται για την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που υπέγραψαν τον περασμένο Ιούνιο, που μας στέρησαν παράνομα τα δώρα εορτών και το επίδομα κανονικής άδειας και αποσιωπούν πως, μέσω αυτής, δεσμεύτηκαν για επιπλέον μειώσεις προκειμένου ο ΕΛΤΑ να γίνει κερδοφόρος!  

● Ισχυρίζονται πως με τους αγώνες τους δεν χάθηκε καμιά θέση εργασίας, την ώρα που χάθηκαν 4.000 θέσεις την τελευταία πενταετία.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΦΡΑΓΙΔΑ

Η δράση του Διοίκησης του Σωματείου την 3ετία που πέρασε ήταν ανύπαρκτη. Μακριά από τα πραγματικά προβλήματα που βιώνουν σήμερα τα γραφεία. Αρκέστηκε στο ρόλο του παρατηρητή και του «σωτήρα». Διευκόλυνε σε  μεγάλο βαθμό την πολιτική της Διοίκησης του ΕΛΤΑ. Σε καμία διοικητική επιλογή δεν αντέδρασε. Χωρίς πρωτοβουλίες και στοιχειώδη αυτονομία από την ΠΟΣΤ, εξελίχθηκε σε ένα γραφειοκρατικό μηχανισμό μεταφοράς των αποφάσεων της.

Διέγραψαν τη λέξη «προσλήψεις» από το λεξιλόγιο τους και δεν διεκδίκησαν την κάλυψη των κενών, την ώρα που ο κλάδος μας συρρικνώθηκε πάνω από 30% τα τρία τελευταία χρόνια.

Η μεγάλη έλλειψη προσωπικού στις θυρίδες και στα κέντρα διαλογής τείνει να καθιερώσει στα ΕΛΤΑ και στη συνείδηση των Συναδέλφων τον αποκρουστικό και παράνομο θεσμό των ενοικιαζόμενων εργαζομένων. Με τις ευλογίες του Σωματείου γίνεται ένα απίστευτο ρουσφετολογικό αλισβερίσι με πρωταγωνιστές συνδικαλιστικά και υπηρεσιακά στελέχη. Άξιοι  μαθητές του Μαυρογιαλούρου.!

Αντί να διεκδικήσουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, βολεύονται μ’ αυτό το καθεστώς της ντροπής. Σήμερα πολλές θυρίδες στελεχώνονται με ενοικιαζόμενους, με αποτέλεσμα τη διόγκωση των προβλημάτων στην εξυπηρέτηση του κοινού.

Αλλά μήπως νοιάζεται κανείς σήμερα για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών;

Συμφώνησαν στην, με απίστευτη προχειρότητα, επιλογή της διοίκησης να κλείσει πολλά Ταχυδρομικά καταστήματα στο λεκανοπέδιο και ταυτόχρονα ν’ ανοίξει κάποια άλλα το απόγευμα χωρίς καμιά μελέτη. Τους είχαμε επισημάνει τότε την αναποτελεσματικότητα αυτής της κίνησης και αντιπροτείναμε, αφού εξετασθεί η κίνηση των καταστημάτων,  ν’ ανοίξουν πιλοτικά λίγα γραφεία  και αν είχαν ικανοποιητική κίνηση, να ανοίξουν και άλλα. Δεν εισακουστήκαμε.

Πρωτοστάτες αυτής της διοικητικής πρωτοβουλίας τα στελέχη της ΠΑΣΚΕ με το αστείο επιχείρημα: «αφού δουλεύει η αγορά απόγευμα, πρέπει κι εμείς να είμαστε ανοιχτά». Ανακάλυψαν τον τροχό!!! Επεδίωξαν να τα στελεχώσουν με Συναδέλφους από το ΚΔΑ και το ΚΑΤ και εκεί να στείλουν ενοικιαζόμενους. Αντιδράσαμε και καταγγείλαμε τις μεθοδευμένες-στοχευμένες μεταθέσεις που ετοίμαζαν. Μας κατηγόρησαν ως υπονομευτές του Ταχυδρομείου και πως υπηρετούμε αντιταχυδρομικά συμφέροντα!!!

Σήμερα η πραγματικότητα μας δικαιώνει. Μπορούν να μας πουν τι πέτυχαν, εκτός από τα εργασιακά προβλήματα που δημιούργησαν στους Συναδέλφους, είτε με την απογευματινή λειτουργία, είτε με την επέκταση του ωραρίου συναλλαγής; Με εξαίρεση ελάχιστα καταστήματα, το εγχείρημα απέτυχε και φορτώνει με επιπλέον ελλείμματα τον Οργανισμό. Κι αντί να επανεξετάσουν το ζήτημα με πραγματικά στοιχεία επιμένουν στο λάθος. Θεωρούν πως είναι στραβός ο γιαλός και όχι πως αρμενίζουν στραβά!


Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ

Είναι πάγια η θέση μας για ένα Δημόσιο Ταχυδρομείο.

Που θα υπηρετεί την κοινωνία και ιδιαίτερα την περιφέρεια.

Που θα προσφέρει σύγχρονες ταχυδρομικές και τραπεζικές εργασίες.

Που θα έχει καθημερινή  παρουσία σε κάθε σημείο της πατρίδας μας.

Που θα συνδυάζει την κοινωνική του ταυτότητα με την ποιότητα.

Που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά, όχι με όρους εργασιακής ειλωτείας, όπως οι ιδιωτικές ταχ. εταιρείες.

Που θα λειτουργεί με διαφάνεια και αξιοκρατικά κριτήρια, με  κοινωνικό και εργατικό έλεγχο.

Πού θα ενδιαφέρεται για τις οικονομικές επιδόσεις, χωρίς να έχει αποκλειστικό κριτήριο τα κέρδη.

Που θα προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες, με ασφάλεια και ταχύτητα.

Που θα έχει προσιτές τιμές για όλους και ιδιαίτερα για τα αδύνατα οικονομικά στρώματα.

ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΓΙΑΤΙ;

Με πρωτοβουλία της ΠΑΣΚΕ, το Σωματείο μας οδηγείται σε εκλογές, έξι μήνες πριν λήξει η θητεία του. Γιατί άραγε;

Με ψεύτικα διλλήματα και αστεία επιχειρήματα προσπαθούν να δικαιολογήσουν την απόφαση τους.

Δεν λένε την αλήθεια!

Γνωρίζουν πολύ καλά πως, οι μήνες που ακολουθούν είναι πολύ δύσκολοι για το Ταχυδρομείο. Ο μύθος του «σωτήρα» που καλλιέργησαν, οι ψευδαισθήσεις αντιστροφής της πορείας που έσπειραν, οι θυσίες που ζήτησαν διαψεύδονται από τις εξελίξεις. Γι’ αυτό τρέχουν να προλάβουν!

Ας το γνωρίζουν καλά όλοι οι Εργαζόμενοι. Αυτοί είναι οι πραγματικοί λόγοι!



Συναδέλφισσες –οι



Σας καλούμε όλες και όλους να δώσετε την απάντηση που πρέπει. 
Να αναζητήσετε την αλήθεια. 
Να δώσετε με την ψήφο σας δύναμη στην παράταξη μας 
ν’ αλλάξουμε μαζί τα πράγματα.
Γυρίστε την πλάτη στους συμβιβασμένους παράγοντες. 
Σηκώστε το κεφάλι και στείλτε το μήνυμα.


Για να διεκδικήσουμε δουλειά με δικαιώματα και ζωή με αξιοπρέπεια!

Για να ξαναβρούμε την ελπίδα!

Για να αποτρέψουμε τη πώληση του Δημόσιου Ταχυδρομείου!

Για να σταματήσουμε την αφαίμαξη του εισοδήματος μας και να το βελτιώσουμε!

Για να διεκδικήσουμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την κάλυψη των κενών!

Για να απαιτήσουμε σεβασμό στο έργο μας.

Για να βάλουμε τέλος στην συνδιοίκηση και στον συνδικαλιστικό παραγοντισμό.

Για να ξαναφτιάξουμε ταξικό-διεκδικητικό Σωματείο



Οι Υποψήφιοι

ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΟΥΤΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΑΝΤΩΝΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
ΑΝΩΓΙΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΡΙΖΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΒΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΜΑΜΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΤΑΒΟΥΡΟΓΛΟΥ ΝΙΚΗ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΟΣ
ΤΑΜΠΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΔΕΜΕΣΤΙΧΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΣΙΦΤΣΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΝΙΤΣΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΦΑΡΣΑΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ