15 Ιαν 2014

Το σκάνδαλο του Ταχ. Ταμιευτηρίου και τα ΕΛΤΑ


Αποκαλύπτεται τις τελευταίες μέρες, σε όλη του την έκταση, το μεγάλο σκάνδαλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Ένα σκάνδαλο, δείγμα γραφής της ασυδοσίας του διεφθαρμένου δικομματισμού και της διαπλοκής του με τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα.
Αποκαλύπτεται το μεγάλο φαγοπότι "ποιοι τα φάγανε" και σήμερα ζητάνε και ....
τα ρέστα.

Πως δημιουργήθηκαν επιχειρηματίες με δημόσιο χρήμα χρησιμοποιώντας τις αποταμιεύσεις των πολιτών.

Πως δίνονταν τα χρυσά δάνεια χωρίς επιστροφή, την ώρα που απειλούν με κατασχέσεις τους εργαζόμενους που δεν μπορούν να πληρώσουν την δόση του στεγαστικού τους δανείου.

Πως ένα πιστωτικό ίδρυμα, με ιστορία και μεγάλη συνεισφορά στην ανάπτυξη της χώρας, καθώς χρηματοδότησε τα μεγαλύτερα έργα υποδομής, οδηγήθηκε από τις κυβερνήσεις του δικομματισμού στην απαξίωση, στην εξυπηρέτηση της διαπλοκής για να καταλήξει ως προίκα στην Eurobank.

Τα ΕΛΤΑ πλήρωσαν ακριβά τις κυβερνητικές επιλογές για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο εξαιτίας της μετοχικής σχέσης που είχαν μ’ αυτό.

Ένα χρόνο πριν, με απόφασή της η Τράπεζα της Ελλάδας διαχώρισε το Τ.Τ. σε καλό και κακό, μεταφέροντας στο κακό το 10% των μετοχών του Ταμιευτηρίου που κατείχε ο ΕΛΤΑ και αποτελούσε ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο. Για την απόκτηση του οποίου τα ΕΛΤΑ είχαν καταβάλει 212 εκατομμύρια ευρώ, μέρος των οποίων δανείστηκαν από τράπεζα.  Την ίδια ώρα βέβαια το 10% των μετοχών των ΕΛΤΑ που είχε στην κατοχή του το Τ.Τ. μεταφέρθηκε στην Eurobank
Έτσι βρέθηκε η τράπεζα να ελέγχει το 10% του ΕΛΤΑ και εμείς να εκτελούμε τραπεζικές εργασίες στα καταστήματα μας για λογαριασμό της, χωρίς να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση από όσους λένε πως «κόπτονται» για τα συμφέροντα του Ταχυδρομείου.

Εδώ και ένα χρόνο παραμένουν αναπάντητα, αμείλικτα ερωτήματα για τις ενέργειες που δεν έγιναν από τους κατά νόμο, αλλά και ουσία εκφραστές των συμφερόντων του ΕΛΤΑ.

Ποιος θα αποζημιώσει το Ταχυδρομείο για τις τεράστιες ζημίες που του φόρτωσαν;

Με ερώτησή τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ζήτησαν να τοποθετηθεί η κυβέρνηση στο θέμα, η οποία όμως απέφυγε να απαντήσει επί της ουσίας.

Το θέμα όμως είναι και παραμένει ανοιχτό!

Θέμα, στο οποίο πρέπει να πάρουν θέση και η σημερινή Διοίκηση και η ΠΟΣΤ.

Είναι χρέος της Διοίκησης του ΕΛΤΑ να διεκδικήσει τα συμφέροντα του Ταχυδρομείου.

Έχει υποχρέωση  η συνδικαλιστική ηγεσία να πρωτοστατήσει, για να αποκατασταθεί  η αδικία και η κυβερνητική αυθαιρεσία.  
Γιατί, για έναν ολόκληρο χρόνο, αυτή η εκκωφαντική σιωπή;;;