29 Ιουλ 2010

Χάθηκε ο έλεγχος και το μέτρο. . .

Πρώτα σχόλια για τις επιλογές των τομεαρχών της επαρχίας:

1. Όπως σας είχαμε γράψει και πριν από λίγες ημέρες, την Πέμπτη 22 Ιουλίου, στην ανάρτηση μας με τίτλο "Αξιολογήσεις υποψηφίων τομεαρχών στην Θεσσαλονίκη" (Διαβάστε εδώ),  στην Θεσσαλονίκη κυκλοφορούσε από τις 21.07.2010 μια ανακοίνωση με τίτλο "ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ" που ανέφερε ονομαστικά τους 13 συναδέλφους που επρόκειτο να πάρουν τομέα στις αξιολογήσεις.

Εκδόθηκαν χθες τα αποτελέσματα και επιβεβαιώθηκαν και τα 13 ονόματα!!!!!
(Δεν έπαιζε ο συντάκτης κανένα ΠΡΟ-ΠΟ καλύτερα)
Είχαμε προειδοποιήσει γι' αυτή την εξέλιξη, αλλά η διοίκηση δεν μας άκουσε.
Σίγουρα σήμερα δεν θα αισθάνεται και πολύ άνετα! ! ! !
Γιατί δεν μπορεί κανείς να αναφέρεται και να επικαλείται αξιοκρατία στις επιλογές και από την άλλη να γνωρίζει όλη η Θεσσαλονίκη τα αποτελέσματα πριν γίνουν οι αξιολογήσεις! ! ! !
Θυμόσαστε και την περίπτωση της διεύθυνσης πληροφορικής, που όλοι ....

Επιλέχτηκαν οι τομεάρχες της επαρχίας


Ολοκληρώθηκαν οι αξιολογήσεις των υποψηφίων τομεαρχών για τις θέσεις της επαρχίας και επιλέχτηκαν οι παρακάτω συνάδελφοι:


Π/Δ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Πόρων και Υποστήριξης:  Τσακιρίδης Παρίσης

Παρακολούθησης Δικτύου και Ποιότητας: Φραντζής Κων/νος

Πωλήσεων: Σαμαρά Άννα

Κ. Κ. Θεσσαλονίκης: Χαραλαμπίδης Νικόλαος

Κ. Κ. Θεσσαλονίκης 21: Καρασουλίδου Σοφία

Κ. Κ. Θεσσαλονίκης 20: Τσιμπουκέλης Γεώργιος

Κ. Κ. Θεσσαλονίκης 44: Μάτης Νικόλαος

Κ. Κ. Σερρών: Ανδρέου Ιάκωβος

Κ. Κ. Κιλκίς: Στόϊκος Ηρακλής

Κ. Κ. Κατερίνης: Τσαγκάρης Κων/νος

Κ. Κ. Πολυγύρου: Νύκτας Ιωάννης



Π/Δ ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΟΥ  ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Πόρων & Υποστήριξης: Μοσχάκης Ιωάννης

Διαβιβάσεων, Διαλογής και ΔιανομήςΓιατσόγλου Κων/νος

Κ. Δ. Θεσσαλονίκης: Κυρατζόπουλος Στέργιος.....

Τι συμβαίνει με την πληρωμή των οδηγών της Χαλκίδας;;;;

Μπαίνει ο Αύγουστος τη Κυριακή και οι συνάδελφοι οδηγοί στην Χαλκίδα δεν έχουν πληρωθεί ακόμη τις δεδουλευμένες εκτός έδρας μετακινήσεις του Ιουνίου.
Αρκετές φορές και στο παρελθόν η Π/Δ Στερεάς Ελλάδας έχει καθυστερήσει να πληρώσει τις εκτός έδρας μετακινήσεις - αποζημιώσεις των οδηγών της Χαλκίδας, αλλά αυτή τη φορά το κακό παράγινε.
Την επόμενη εβδομάδα πρέπει να  πληρωθούν τα δεδουλευμένα του Ιουλίου και ακόμη οι συνάδελφοι δεν έχουν πληρωθεί τα του Ιουνίου.
Θα πρέπει κάποιοι υπηρεσιακοί παράγοντες να καταλάβουν επιτέλους, πως οι συνάδελφοι μας δεν δουλεύουν από χόμπι. Ούτε ξυπνάνε κάθε μέρα πριν τις 5:00 το πρωί να κάνουν μια βόλτα αναψυχής 300 χιλιομέτρων στους κακοτράχαλους δρόμους της Εύβοιας, με καύσωνες το...

Νέα Ταχυδρομικά blogs

Αναγνώστες της σελίδας μας, μας ενημέρωσαν πως έκαναν την εμφάνιση τους στην μπλοκόσφαιρα  δύο νέα Ταχυδρομικά blogs, που ασχολούνται με θέματα των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ.



Τους ευχόμαστε καλές αναρτήσεις.

Τους προσθέσαμε  ήδη στα ιστολόγια που διαβάζουμε.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΑΞΕΙ….


Γράφει ο Χρήστος Μπούφης:

Δεν πρόλαβαν τελικά να περάσουν 48 ώρες από την ώρα που οι φορτηγατζήδες προχώρησαν σε απεργιακές κινητοποιήσεις για κλαδικά τους αιτήματα και η Σοσιαλιστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ - ο ίδιος ο Πρωθυπουργός -  διέταξε την πολιτική τους επιστράτευση…..
Δεν θα κρίνω αν τα αιτήματά τους, είναι δίκαια ή άδικα… αν έχουν δίκιο ή άδικο….. αυτό το αφήνω να το κάνουν οι Σοσιαλιστές  Εργατοπατέρες και οι Συνδικαλιστές της ΠΟΣΤ και όχι μόνο……
Το πρόβλημα για μένα είναι, ότι αυτοί οι Σοσιαλιστές!!!!! που κάποτε - στην απεργία της ΔΕΗ - όταν ήταν στην αντιπολίτευση, κατέβαζαν μέχρι και τους γενικούς διακόπτες, βυθίζοντας όλη τη Χώρα στο σκοτάδι….
Αυτοί, που στη συνέχεια για  τη Δημοκρατική - Σοσιαλιστική  συμπεριφορά τους επιβραβεύτηκαν….. έγιναν βουλευτές ακόμη και Υπουργοί!!!! της Σοσιαλιστικής  Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.
Αν θυμάμαι καλά, οι σημερινοί  Σοσιαλιστές της ΠΟΣΤ, τότε ήταν μαζί τους….. και έβγαζαν και ψηφίσματα συμπαράστασης στο δίκαιο αγώνα τους.
Ακόμη και συμπαράσταση  στο δοκιμαζόμενο Λαό της Νικαράγουα !!!! έβγαζαν οι αθεόφοβοι…..
Σήμερα , σιωπούν και κρύβονται… ούτε μια ανακοίνωση συμπαράστασης δεν...

Είναι τρελοί οι Αιγυπτιοι;;;

Γάιδαρος καταδικάστηκε σε 24 ώρες φυλάκισης.. Το δικαστήριο προέβει σε αυτή την πρωτοφανή απόφαση, διότι ο γάιδαρος κατηγορήθηκε για κλοπή.. Τα «μπλεξίματα» του με τις αρχές, άρχισαν όταν ο ιδιοκτήτης ενός ινστιτούτου που κάνει αγροτικές μελέτες στο δέλτα του Νείλου, ανακάλυψε ότι..

Μπλέκ ...το περιοδικό μας


Τώρα και στο διαδίκτυο ο Μπλεκ και οι άλλοι χάρτινοι ήρωες που αγαπήσαμε.
Ένα νέο blog για τους απανταχού φίλους των νοσταλγικών κόμικς .

θα το βρειτε http://www.blekmagazine.blogspot.com/




Το δημοφιλές περιοδικό Μπλέκ εμφανίσθηκε για πρώτη φορά στην
Ελλάδα τον Ιούνιο του 1969,προερχόμενο απο τη Ιταλία,οι οποίοι
εμνεύστηκαν το 1954 την χαρακτηριστική φιγούρα του 'ξανθού γίγα'
ενός κυνηγού που πολέμησε τους Αγγλους για την Αμερικάνικη ανεξαρτησία.
Το περιοδικό Μπλέκ κατέκτησε τον νεαρόκοσμο για μια 25ετία,ως τον
Ιούνιο του 1994 που διακόπηκε η έκδοση του.Η κυκλοφορία του
πολλές φορές έφτασε τα 130.000 αντίτυπα.Στα περιοδικά
Μπλέκ κυρίαρχες μορφές ήταν ο Ρόντυ και ο Καθηγητής Μυστήριος.
Για τους νεότερους τα περιοδικά κόμικς πιθανότητα δεν
σημαίνουν τίποτα.Ομώς σε όσους βρίσκονται στην ηλικία
των 45++, άρκετοί πέρασαν κάποιές ώρες διαβάζοντας Μπλέκ.
 

Ολα τριγύρω αλλάζουν, αλλά οι πολιτικοί μας αλλάζουν μόνο ρόλους

Πολιτική επιστράτευση Ναυτεργατών 2006. Κυβέρνηση Ν.Δ.

ΠαΣοΚ:
" Η κυβέρνηση άλλοτε λειτουργεί ως Πόντιος Πιλάτος και άλλοτε ως Ηρώδης, καθώς και ότι αντί του διαλόγου διάλεξε τον αυταρχισμό. Ματαίως ψάχνει,να βρεί υποκινητές· αυτούς πρέπει να αναζητήσει στις πολιτικές της κυβέρνησης,
Η κυβερνητική απόφαση για πολιτική επιστράτευση απέναντι στην απεργία των ναυτεργατών, αποτελεί και την τελική απόδειξη για το είδος των επιλογών της σε σχέση με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία , στρέφει τη μία κοινωνική ομάδα κατά της άλλης και επιχειρεί να διχάσει τους πολίτες,"

Λιάπης Ν.Δ.:"Λυπάμαι για τη σύγκριση με Παπαδόπουλο και Μακαρέζο και τη Δικτατορία γενικό .τερα. Το σύνταγμα, στο άρθρο 22, επιτρέπει την επιστράτευση. Τα νησιά μας είχαν αποκλειστεί, έπρεπε να τα προστατεύσουμε και ασκήσαμε το νόμιμο δικαίωμά μας. Δεν το θέλαμε, αλλά ήταν αναγκαίο το μέτρο. Τα περισσότερα αιτήματα των εργαζομένων είχαν ικανοποιηθεί. Τα δικαιώματά τους είναι σεβαστά, αλλά μέχρι ενός ορίου, όχι όταν γίνεται κατάχρηση».

Πολιτική επιστράτευση Φορτηγατζήδων 2010
. Κυβέρνηση ΠαΣοκ

Παπακωνσταντίνου ΠαΣοΚ
:«Κανένα επιμέρους αίτημα, καμία ειδική ομάδα, δεν έχει το δικαίωμα να κρατά ως ομήρους όλη την ελληνική κοινωνία και να παραλύει ολόκληρη τη χώρα. Και αυτό η κυβέρνηση θα το.......

"το ΠΟΝΤΙΚΙ" σήμερα

Η «μαγική εικόνα» της κυβέρνησης και η αμείλικτη αλήθεια των αριθμών


Οι κυβερνητικοί κομπασμοί για την επιτυχία στους διάφορους δείκτες της δημοσιονομικής προσαρμογής πνίγηκαν από την πλημμύρα των δυσμενών μετρήσεων για την πραγματική οικονομία. Αυτή που βιώνει ο Έλληνας πολίτης στην καθημερινότητά του, και δεν εξωραΐζεται με τις ενέσεις τεχνητής αισιοδοξίας που επαναλαμβάνει ο κ. Παπανδρέου, στους διάφορους σταθμούς των «αέναων» ταξιδιών του.
Οι αριθμοί ορθώνονται αμείλικτοι απέναντι σε κάθε εκστρατεία για τη δημιουργία «μαγικής εικόνας», αποδεικνύοντας την παταγώδη αποτυχία της κυβερνητικής οικονομικής πολιτικής:
Ο πληθωρισμός έφθασε στο 5,4%, σε επίπεδα δηλαδή πριν από το 1997, προ της ένταξής μας στην...

Τα σημερινά πρωτοσέλιδα (29.07.2010)

 Πηγή: http://www.frontpages.gr/


Πολιτικές
Η 
ΚαθημερινήΤα ΝέαΤο Βήμα
ΕλευθεροτυπίαΈθνοςEspresso

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ !

Λήγει αύριο η προθεσμία για τη δήλωση των καρτοκινητών

Λήγει αύριο Παρασκευή η προθεσμία για την δήλωση των καρτοκινητών τηλεφώνων. 
Όσοι κάτοχοι καρτοκινητών  δεν  έχουν ακόμη δηλώσει τα στοιχεία τους, θα πρέπει έως αύριο να το κάνουν στα καταστήματα της κινητής τηλεφωνίας ή στα καταστήματα του ΕΛΤΑ με την ταυτότητά τους.

Σε διαφορετική περίπτωση τα τηλέφωνά τους θα απενεργοποιηθούν.

Όσοι το έχετε ξεχάσει σπεύσατε!!!

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΤ


Γράφει ο Χρήστος Μπούφης:

"Η απελευθέρωση της Ταχυδρομικής Αγοράς αντιμετωπίζεται αποσπασματικά  και χωρίς Στρατηγικό Σχέδιο. Οι Ιδιωτικές εταιρείες κλέβουν όλο περισσότερο μερίδιο της Αγοράς και η Κυβέρνηση και η Διοίκηση του ΕΛΤΑ αδιαφορούν και δεν λαμβάνουν κανένα μέτρο….
Η κατάσταση στην Ταχυδρομική Αγορά όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, θυμίζει περισσότερο « Ζούγκλα » παρά οργανωμένη και ρυθμιζόμενη ανταγωνιστική αγορά.
Οι Ταχυμεταφορές που πρέπει να στηρίξουν την ανάπτυξη του ΕΛΤΑ στο απελευθερωμένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, λειτουργούν σαν «περιθωριακή» επιχείρηση και έχουν εγκλωβιστεί σε μια λειτουργία που εξυπηρετεί οποιεσδήποτε άλλες σκοπιμότητες εκτός από τα συμφέροντα του ΕΛΤΑ.
Πως είναι δυνατόν άλλωστε να λειτουργήσουν διαφορετικά, όταν η Διοίκηση και το...

28 Ιουλ 2010